Aktualności

5.12.2017
Integrity Partners

Cloud App Security – jak zwiększyć elastyczność pracy

Cloud App Security – jak zwiększyć elastyczność pracy dzięki chmurze, a jednocześnie spełnić wymagania GDPR w zakresie bezpieczeństwa?
 
14.12.2017
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium, podczas którego zaprezentujemy rozwiązanie Cloud App Security. Cloud App Security to usługa w ramach Microsoft Cloud Security pozwalająca zachować kontrolę nad danymi krytycznymi za pomocą narzędzi pomagających w:

ujawnianiu zasobów informatycznych, niezatwierdzonych przez dział IT,
ocenie ryzyka,
egzekwowaniu zasad,
badaniu działań i zatrzymywaniu zagrożeń.

Zastosowanie chmury niesie wiele korzyści takich jak możliwość elastycznego skalowania zasobów, obniżenie kosztów IT, wzrost produktywności i wydajności.
Obok korzyści pojawiają się obawy związane z bezpieczeństwem.
Biorąc udział w webinarium dowiesz się co zrobić, aby udostępniać pracownikom aplikacje w chmurze i jednocześnie zachować nadzór nad ich działaniem.
Zgłoś udział w szkoleniu: http://integritypartners.pl/site/
Serdecznie zapraszamy,
zespół Integrity Partners
marketing@integritypartners.pl

30.11.2017
Integrity Partners

Sharepoint, Yammer i inne – nowe funkcje i aktualizacje w Office 365

Sharepoint, Yammer i inne – nowe funkcje i aktualizacje w Office 365
Nowa funkcja: Client Access Rules dla Exchange Online
Client Access Rules dla Exchange Online to nowa funkcja usługi Office 365. Ta funkcja będzie wprowadzana w ciągu kilku następnych dni.

Nowa funkcja: Wgląd grupowy w Yammer
Wprowadzono funkcję analizy grup w Yammer. Wgląd do grupy zapewni administratorom i członkom grupy pełny wgląd w aktywność i zaangażowanie grupy.

Zaktualizowana funkcja: PowerApps i integracja Flow w nowoczesnych listach i bibliotekach
Funkcja PowerApps oraz integracji Flow  w nowoczesnych listach i bibliotekach nie będzie już zarządzana pod flagą funkcji podglądu. Te funkcje są teraz „skalowane” poza podglądem i są certyfikowane jako zgodne. Funkcje będą wdrażane w ciągu kilku następnych dni. Ta zmiana nie dotyczy klientów z subskrypcjami chmury rządowej usługi Office 365.

 Nowa funkcja: dostępne bezpłatne szkolenie Office 365
Nowe szkolenie Office 365 jest dostępne dla Ciebie i Twoich użytkowników końcowych. Szkolenie to jest dostępne bezpłatnie w witrynie pomocy technicznej pakietu Office i zawiera dodatkowe opcje, jeśli masz subskrypcję LinkedIn Learning. Ty i Twoi użytkownicy możecie dziś zacząć korzystać z tego szkolenia.

Nowe funkcje: MyAnalytics – Trendy i Twoje inwestycje czasowe
Dodano dwa nowe wykresy do osobistego panelu kontrolnego MyAnalytics: Trendy i Twoje inwestycje czasowe. Są to nowe funkcje Office 365. Chociaż celem Microsoft jest zapewnienie, że powiadomią Cię z wyprzedzeniem o nadchodzących zmianach, potwierdzają, że nie dostarczyli w odpowiednim czasie powiadomienia o tej zmianie. Będą nadal szukać sposobów poprawy naszych powiadomień.

Nowa funkcja: Focused Inbox
Wprowadzono aktualizację pakietu Office, która odblokuje wiele organizacji od otrzymania nowej Focused Inbox. Zmiany te będą dostępne z wersją 16.0.8730 wersji 1711 i nowszą.

Zaktualizowana funkcja: część internetowa SharePoint Online: aktualizacje obrazu
Aktualizowane jest wiele części sieci SharePoint, aby umożliwić aktualizację obrazu. Ta funkcja będzie wdrażana  w ciągu kilku następnych tygodni.

Zaktualizowana funkcja: Nowa karta udostępniania w centrum usługi OneDrive for Business Admin
Microsoft aktualizuje kartę udostępniania w centrum OneDrive for Business Admin, aby poprawić użyteczność i łatwość zrozumienia. Będą aktualizować tę funkcję w ciągu kilku następnych dni.

Zaktualizowana funkcja: strona główna witryny zespołu SharePoint Online
Zaktualizowano projekt strony głównej dla nowo utworzonych witryn zespołu SharePoint Online w usłudze Office 365. Będzie wprowadzana ta zmiana 4 grudnia 2017 r.

28.11.2017
Integrity Partners

License Manager – Snow optymalizacja licencji i oprogramowania

License Manager – Snow optymalizacja licencji i oprogramowania

W poprzednim poście było już wspominane o License Manager – Snow optymalizacja licencji i oprogramowania. Warto dodać, że nie były to wszystkie ciekawe informacje, dlatego powracamy do tematu.

Główne funkcje oraz korzyści biznesowe
UJEDNOLICONA PREZENTACJA WSZELKICH ZASOBÓW W CAŁEJ SIECI
Snow License Manager przedstawia jednolitą prezentację, wszystkich zasobów w sieci, która posiada jeden interfejs do zarządzania kilkoma oprogramowaniami. Zdecydowanie ułatwi to pracę użytkownikom. Interfejs zawiera tak zwane pulpity „Snowboard” wraz z interaktywnymi analizami, widżetami czy filtrami, dzięki którym masz łatwiejszy dostęp do danych. Dane z audytów można przenosić z wielu źródeł, co pozwala także na uwzględnienie wszystkich platform (Windows, Linux, iOS, Android itd.)
ZARZĄDZANIE BUDŻETEM NA ZASOBY IT ORAZ FINANSAMI
Posiadasz pełny wgląd we wszystkie czynniki, które mogą wygenerować koszty oprogramowania, a także wgląd w czynniki generujące ryzyko finansowe dotyczące braku zgodności licencyjnej. Snow License Manager oferuje funkcję, która przeanalizuje trendy oraz wzorce użytkowania. To z kolei daje firmie silne wsparcie przy redukowaniu kosztów.
OPTYMALIZACJA CENTRÓW DANYCH
Pogram pozawala na uproszczone zarządzanie centrami danych. Dzieje się tak poprzez automatyczne obliczanie zgodności licencyjnej. Dla oprogramowania Microsoft oraz Oracle automatycznie stosowane są najważniejsze współczynniki licencyjne. Stosuje się także reguły minimalnego licencjonowania, dzięki czemu można uniknąć niedolicencjonowania lub przelicencjonowania.
AUTOMATYCZNE WYKORZYSTANIE PEŁNYCH PRAW LICENCYJNYCH
Program wykorzystuje prawa do użytkowania produktów. Wśród nich możemy wymienić prawo do wykorzystywania wcześniejszych wersji oprogramowania, ich aktualizacji, prawo do używania go na dodatkowych urządzeniach. Wykorzystuje także prawo wirtualizacji, dzięki czemu można uniknąć nadmiernych wydatków.
WYKRYWANIE NIEWYKORZYSTYWANEGO OPROGRAMOWANIA
Snow License Manager automatycznie wykrywa niewykorzystywane oprogramowanie, dzięki czemu łatwo je odinstalować oraz odzyskać licencję. SAM może znaleźć oprogramowanie do optymalizacji, dzięki czemu można obniżyć koszty.
OPTYMALIZACJA APLIKACJI CHMUROWYCH
Dzięki pełnemu wglądowi w główne technologie aplikacji chmurowych możemy śledzić, pobierać pomiary, a także optymalizować oprogramowanie. Pozwoli to na zredukowanie kosztów.
MOŻLIWOŚCI ZARZĄDZANIA UMOWAMI
Snow License Manager przestawia jeden główny zbiór dla umów oraz licencji. Do tego są informacje o wykorzystywaniu oprogramowania. Wszystko to pozawala na pełne przygotowanie się do negocjacji z dostawcami.
WBUDOWANA AUTOMATYZACJA
Program zapewnia najwyższy poziom automatyzacji. Automatycznie importuje dane z audytów, dynamicznie przetwarza efektywną pozycję licencyjną. Wbudowany zasób SKU ułatwia import danych oraz rejestrację nowych, a także istniejących licencji.
UŁATWIONE ZARZĄDZANIE MODELAMI UDZIELANIA LICENCJI
Optymalizację wszystkich modeli udzielania licencji komercyjnych umożliwia Snow License Manager. Dotyczy licencji desktopowych takich jak Adobe czy Microsoft.
RAPORTY MENADŻERSKIE
Snow License Manager zapewnia wszystkim użytkownikom dostęp do wszelkich informacji w postaci różnych alarmów czy raportów. Dzięki temu mają możliwość podjęcia odpowiednich decyzji.
WDRAŻANIE ZASAD POLITYKI
Pogram przedstawia możliwość wdrażania zasad polityki w celu zminimalizowania kosztów. Funkcja białej listy zarządza katalogiem oprogramowania, natomiast funkcja czarnej listy pomaga wykrywać szkodliwe oprogramowanie.
OBSŁUGA WIELU JĘZYKÓW
License Manager – Snow optymalizacja licencji i oprogramowania obsługuje aż 13 języków, między innymi amerykański, włoski czy duński.

  Snow license manager
Snow License Manager jest wiodącym rozwiązaniem SAM na świecie, na którego sprzedano już miliony licencji.
 Snow inventory
Efektywne rozwiązanie do przeprowadzania audytów na wielu platformach w celu identyfikacji urządzeń, kontroli zainstalowanego oprogramowania i pomiaru jego wykorzystania.
  Software recognition service
Rozpoznawanie w sieci aplikacji, na które są udzielane licencje komercyjne.
  Snow integration connectors
Integracja platformy SAM firmy Snow z istniejącymi rozwiązaniami inwentaryzacyjnymi, ITAM i zarządzania usługami.
  Oracle management option
Obniżenie kosztów zarządzania złożonymi licencjami firmy Oracle.
  Snow optimizer for SAP® software
Zarządzanie licencjami SAP w celu optymalizacji jednego z największych kosztów oprogramowania w przedsiębiorstwie.
  Virtualization management
Identyfikacja i zarządzanie wirtualnymi zasobami w sieci.
   Snow automation platform
Definiowanie i wdrażanie zautomatyzowanego procesu wspierającego optymalizację oprogramowania.
  Snow device manager
Kompletne rozwiązanie do zarządzania mobilnością w przedsiębiorstwie obejmujące cały okres życia urządzeń mobilnych.

 

22.11.2017
Integrity Partners

Snow license manager – optymalizacja licencji i oprogramowania

Snow license manager – optymalizacja licencji i oprogramowania
Snow license manager to kalibrowane rozwiązanie, które ma za zadanie optymalizować licencje oraz oprogramowanie. Rozwiązanie to umożliwi organizacjom obniżyć poziom ryzyka w systemach informatycznych, a także obniżyć koszty oprogramowania.

Snow license manager
Snow License Manager ukazuje firmom rozwiązanie, które bazuje na zoptymalizowanym korzystaniu z licencji i oprogramowania. Organizacje mają pełny wgląd w korzystanie z oprogramowania oraz uprawnienia licencyjne. To pozwala na zredukowanie kosztów oraz zmniejszenie ryzyka, pojawiającego się w związku ze zgodnością licencyjną dla wszystkich wydających oprogramowanie komercyjne.
Rozwiązanie to polega na łączeniu ze sobą funkcji doskonałego analizowania oprogramowania, które jest wykorzystywane w całej sieci oraz dynamicznej weryfikacji czy jest to zgodne z prawami licencyjnymi, które organizacja posiada. Snow License Manager to centrum zintegrowanego na miarę organizacji portfela narzędzi SAM. Portfel ten umożliwia, użytkownikom oraz zespołom SAM, zarządzanie licencjami oprogramowania na wszystkich platformach  – w chmurze, urządzeniach mobilnych, komputerach czy centrach danych.
Pulpity menadżerskie „Snowboard” można przypisać do konkretnych ról, dzięki czemu można dostosować to do użytkowników z poszczególnych działów (kadry, finanse, IT itd.). Wpłynie to pozytywnie na pracę i wydajność pracowników, a także zmniejszy to administratorów programu SAM zadaniami administracyjnymi. Organizacje zapewnią sobie kontrolę obecnie i w przyszłości, poprzez rozbudowane funkcje takie jak prognozowanie i analiza trendów czy zarządzanie finansowe.

Platforma SAM firmy Snow
Snow License Manager jest centrum informacyjnym rozwiniętej platformy zarządzania oprogramowaniem (Software Asset Management) należącym do firmy Snow. Przedstawia ujednoliconą prezentację wszystkich zasobów programowania i sprzętowych, metryk użytkowania aplikacji czy praw licencyjnych.

Za pomocą wyjątkowego modułu Software Recognition Service firmy Snow dane z kontroli są przetwarzane na informacje o oprogramowaniu komercyjnym.

Kluczową zaletą platofrmy SAM pochodzącej od firmy Snow, jest to, iż potrafi surowe dane przetworzyć w przejrzyste oraz spójne informacje, które mogą potem pomóc w podejmowaniu świadomych decyzji.

Dzięki tak uzyskanym informacjom, organizacje mogą tworzyć efektywne pozycje licencyjne (Effective License Position, ELP) dla wszystkich, którzy dostarczają oprogramowanie, monitorowanie rozlokowanych zasobów, śledzenie wydatków na licencje czy sprawdzanie możliwości obniżenia kosztów licencji, a także pomocy technicznej.

Klarowna prezentacja wykorzystywania oprogramowania umożliwi rozeznanie się, kiedy i gdzie oraz co jest używanie, a także co można jeszcze zoptymalizować.

Firma Snow zajmuje się wieloma rozległymi aspektami SAM, tym samym oferując rozwiązanie, które łączy w sobie zarządzanie zasobami, informacje o oprogramowaniu i licencjach oraz konsolidacje danych. Przez to zaspokaja wszystkie potrzeby firmy związane z obsługą licencji.

Takie rozwiązanie nie tylko zaspokaja obsługę całego systemu IT, ale także zaspokaja zarządzanie zasobami w życiu.

15.11.2017
Integrity Partners

Windows 10 – co nowego w wirtualnym świecie?

Windows 10 – co nowego w wirtualnym świecie?
Dusza kreatywności żyje w każdym z nas. Nie ma znaczenia na jakie platformie pracujesz, Windows 10 Fall Creators udostępnia najnowocześniejsze funkcje do stworzenia aplikacji bardziej osobistej, naturalnej i intuicyjnej. Aby z tego skorzystać uaktualnij Visual Studio 2017 i pobierz najnowszy pakiet SDK.

Stwórz niesamowite aplikacje
Polepsz wygląd swoich aplikacji, dzięki Fluent Design System. Użyj nowych APIs oraz ulepszonych formatów XAML do włączania głębi, perspektywy i ruchu w swojej aplikacji.

Windows Mixed Reality
Windows Mixed Reality odblokowuje nowe doświadczenia, które łączą ze sobą świat wirtualny i fizyczny. Projektuj imponujące aplikacje dla użytkowników z Microsoft HoloLens lub zestawami słuchawkowymi od wiodących producentów.

.NET Standard 2.0
Udostępnij większą liczbę kodów między aplikacjami Universal Windows Platform (UWP), Android, iOS, ASP.NET, Windows Forms i WPF przy użyciu bibliotek klas .NET 2.0.

Project Rome
Project Rome umożliwia Tobie budowanie skoncentrowanych doświadczeń, które obejmują różne urządzenia i platformy. z SDK dla Android oraz iOS, a także mocy Microsoft Graph, możesz stworzyć aplikacje, które będą działały bez zakłóceń, u wszystkich użytkowników urządzeń.

Windows Ink
Zapewnia użytkownikom naturalną drogę do tworzenia odręcznych, cyfrowych notatek, rysunków oraz adnotacji przy użyciu platformy Windows Ink. Nieważne czy z pióra, myszki bądź dotyku, możesz przechwytywać i zarządzać tym w dowolnej aplikacji UWP.

Cortana
Współgraj z najbardziej rozbudowanym, cyfrowym asystentem dostępnym przy użyciu naturalnego języka i danych strukturalnych. Cortana udostępnia te potężne funkcje do użycia ich z Twoimi aplikacjami, stronami i botami.

 Doświadczenie dewelopera
Windows nigdy wcześniej nie był tak elastyczny. Visual Studio 2017 oraz Windows 10 Fall Creators Update wprowadzają udoskonalenia i funkcje do platformy Windows oraz innych.

Microsoft Edge
Następna generacja przeglądarki internetowej łączy w sobie doskonałe piksele wraz z szybkością i łatwością obsługi. Z unikalnymi funkcjami Windows 10 oraz kontynuacją ulepszeń platformy sieciowej, Microsoft Edge ułatwia tworzenie stron internetowych.

Microsoft Store
Gdy jesteś już gotowy do podzielenia się swoimi aplikacjami z resztą świata, Microsoft Store będzie dystrybuował to do milionów użytkowników Windows 10, na wszystkich rodzajach urządzeń.

14.11.2017
Integrity Partners

Wykrywanie naruszeń i ochrona przed atakami ukierunkowanymi

Wykrywanie naruszeń i ochrona przed atakami ukierunkowanymi.
Chroń swoje dane nie tylko w kontekście GDPR.
Integrity Partners i Trend Micro zapraszają do uczestnictwa w interaktywnym spotkaniu, podczas którego opowiemy o szczegółach technicznych kolejnych faz typowego ataku ukierunkowanego, nowoczesnym podejściu do ochrony IT, które wpisuje się w strategię obronną organizacji w kontekście zbliżającego się GDPR. Za wszystkim stoi Trend Micro Deep Discovery, najwyżej ocenione przez NSS Labs rozwiązanie do ochrony.
Na zakończenie razem zmierzymy się z atakiem ukierunkowanym, dzięki specjalnie przygotowanej grze multimedialnej.
Kiedy? 29 listopada, godz. 9.30
Gdzie? Warszawa, Chłodna 51, piętro 32
Agenda:
09:15 – 09:30 Rejestracja uczestników
09:30 – 10:15 Omówienie mechanizmów i kolejnych faz ataku ukierunkowanego.
10:15 – 11:00 Wykrywanie i przeciwdziałanie atakom ukierunkowanym za pomocą technologii Deep Discovery.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
11:15 – 11:45 Kompleksowe podejście do bezpieczeństwa infrastruktury IT w kontekście GDPR.
11:45 – 12:45 Ochrona przed atakiem ukierunkowanym w praktyce – gra multimedialna
12:45 – Lunch
Zgłoś udział w seminarium, wysyłając swoje dane kontaktowe na poniższy adres e-mail: marketing@integritypartners.pl
Serdeczni zapraszamy,
zespół Integrity Partners

30.10.2017
Integrity Partners

Nowości ze świata Office 365

Nowości ze świata Office 365

Uaktualnienie funkcji: Microsoft To-Do
Microsoft To-Do Preview jest już zakończona. Zaczynając od dzisiaj, subskrypcja pakietu Office 365 obejmuje licencje programu Microsoft To-Do, które możesz przypisać użytkownikom w organizacji.

Uaktualnienie funkcji: Office 365 Message Encryption oraz Information Rights Management
Jako część zintegrowanych inwestycji w ramach ochrony informacji, udostępniono nowe, bogate funkcje Office 365 Message Encryption, żeby chronić i kontrolować Twoje ważne wiadomości e-mail. Możesz zacząć korzystać z tej funkcji już dziś.

Nowa funkcja: Podglądy grupowe w Yammer
Dnia 2 listopada 2017 roku zostanie wprowadzona funkcja podglądów grupowych w Yammer. Podglądy grupowe dostarczą administratorom oraz członkom grupy pełen obraz działalności i zaangażowania grupy.

Nowa funkcja: Nowe możliwości wyszukiwania w Outlook dla iOS
Funkcja wyszukiwania jest udoskonalana w Outlook dla iOS. Ta znacząca aktualizacja pozwalana na wyszukiwanie z przodu i centrum w aplikacji, dając nową kartę w nowym, uproszczonym pasku nawigacyjnym. Zobaczysz tą aktualizację w najbliższym czasie.

Uaktualnienie funkcji: Miesięczne aktualizacje funkcji dla Office 2016 dla Office 365
Ostania aktualizacja dla Office 2016 dla Office 365, jest już dostępna. Jedną z korzyści Office 365 ProPlus jest to, że Microsoft może regularnie dostarczać nowe funkcje dla aplikacji Office, za pośrednictwem miesięcznych aktualizacji.

Nowa funkcja: Utwórz pola walutowe na nowoczesnych listach SharePoint
Tworzenie pól walutowych na nowoczesnych listach SharePoint to nowa funkcja w pakiecie Office 365. Zobaczysz tą funkcję w najbliższych tygodniach.

Plan dla zmian: Zaktualizuj swoje zasady zgodności z urządzeniami w Intune
W listopadzie, w Intune zostaną wprowadzone pewne ulepszenia zabezpieczeń, bazujące na Waszej opinii. W wyniku przeprowadzonych zmian, urządzenia, do których nie przypisano zasady zgodności, zostaną oznaczone jako „niezgodne”.

23.10.2017
Integrity Partners

Omówienie Threat Intelligence w Office 365

Omówienie Threat Intelligence w Office 365
Ten artykuł wyjaśnia, w jaki sposób Threat Intelligence w pakiecie Office, może Ci pomóc w analizowaniu zagrożeń związanych z firmą. Program ten pomoże także w reagowaniu na wszelkie złośliwe zagrożenia czy też pishing. Office 365 wykryje te ataki w Twoim imieniu oraz wyszuka wskaźniki zagrożeń. Wskaźniki można otrzymać w różny sposób: w wiadomościach, w raportach użytkowników, jak i również w społecznościach bezpieczeństwa. Threat Intelligence może także pomóc w określeniu, czy ataki są kierowane bądź wykryte albo nie. Jeżeli posiadasz Office 365 Enterprise E5, masz wbudowany moduł Threat Intelligence do Centrum Zabezpieczeń i Zgodności.

Co to jest Threat Intelligence?
Office 365 obsługuje jedną z największych, firmowych usług e-mail oraz pakietów produktywności na świecie. Zarządza również treściami utworzonymi na milionach urządzeń. Aby zapewnić ochronę tych treści, Microsoft zbudował największe miejsce zbiorcze danych o zagrożeniach, a także systemy, które są potrzebne do wykrywania wzorców, które odpowiadają podejrzanym aktywnościom i zachowaniom ataków. Office 365 Threat Intelligence to zbiór informacji, które są wykorzystywane dane do analizy środowiska  w Office 365. Umożliwia to szybkie wykrywanie zagrożeń oraz ich eliminowanie. Threat Intelligence pojawia się jako deska rozdzielcza oraz zestaw narzędzi w Centrum Zabezpieczeń i Zgodności, by rozumieć i reagować na zagrożenia.
Program ten monitoruje sygnały, które pochodzą z takich źródeł jak uwierzytelnianie, zagrożone komputery, email, aktywność użytkownika czy zdarzenia powiązane z bezpieczeństwem. Takie dane można analizować oraz wyświetlać, by kierownictwo biznesowe oraz globalni administratorzy, a także administratorzy Office 365, mogli reagować i rozumieć pojawiające się zagrożenia.

Możesz użyć Threat Dashboard do zobaczenia zagrożeń, które zostały potraktowane, oraz jako poręczne narzędzie dla raportowania do twórców decyzji biznesowych, co Threat Intelligence właśnie zrobił dla ochrony Twojej firmy.
Jeżeli badasz lub doznajesz ponownych ataków przeciwko środowisku Office 365, użyj Threat explorer do analizy zagrożeń. Threat explorer pokazuje Ci liczbę ataków w czasie oraz możesz analizować te dane przez rodziny zagrożeń, infrastrukturę atakującą oraz inne. Możesz także oznaczyć dowolny, podejrzany mail z listy Incydents.

18.10.2017
Integrity Partners

Nowości w pakiecie Office 365 – Microsoft 365 i inne

Nowości w pakiecie Office 365 – Microsoft 365 i inne
 Firma Microsoft przedstawiła program Microsoft 365 oraz trzy nowe biznesowe aplikacje, które pomogły firmom się rozwijać. Microsoft wprowadził także nowe funkcje, które wspierają klientów Office 365.

Wiadomości z Inspire dla firm każdej wielkości
Na Microsoft Inspire w Waszyngtonie, wprowadzono fundamentalne zmiany dotyczące sposobu projektowania, budowania i wprowadzania na rynek, by zaspokoić potrzeby klientów w zakresie środowiska pracy.
Wprowadzanie Microsoft 365 – Microsoft 365 łączy w sobie Office 365, Windows 10 i Enterprise Mobility + Security, w celu kompletnego, bezpiecznego oraz inteligentnego rozwiązania dla pracowników. By zaspokoić przedsiębiorstwa każdego rozmiaru wprowadzono również Microsoft 365 Enterprise oraz Microsoft 365 Business.
Aplikacje biznesowe w Office 365 Business Premium – wprowadzono również trzy nowe aplikacje biznesowe: Microsoft Connections, Microsoft Listings oraz Microsoft Invoicing. Aplikacje te mają pomóc małym firmom w rozwijaniu się oraz w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Aplikacja do śledzenia kilometrów – MilelQ – jest dostępna również dla subskrybentów pakietu Office 365 Business Premium.

Aktualizacje aplikacji pakietu Office
Aktualizacje, które wprowadzono ułatwiają tworzenie bardziej profesjonalnych prezentacji, a także identyfikowanie oraz poprawianie błędów w trakcie edycji.
Teksty w terminach PowerPoint – teraz program PowerPoint Designer rozpoznaje daty, godziny oraz tematy, które są umieszczone na slajdach i przekształca je do profesjonalnych terminów, dzięki czemu łatwiej jest tworzyć duże prezentacje. Zacznij od listy z datami, a następnie przejdź do Design Ideas, w zakładce Design oraz wybierz układ.

Obsługa aplikacji 3D – teraz, po aktualizacjach możliwość jest dodawania oraz edytowania obiektów 3D, w takich programach jak Excel, Word czy PowerPoint. Wstawianie obrazów 3D jest łatwe. Można je dodać z katalogu Remix 3D bądź pulpitu, zmieniając ich perspektywę. Wykorzystaj także przejścia jak Morph w PowerPoint, aby móc tworzyć animacje kinowe oraz przejścia między slajdami.

Read Aloud w Word – udoskonalane jest Learning Tools, które są dostępne w programie Word i przeniesione zostało Read Aloud na kartę Przegląd. To udoskonalenie pozwala na czytanie tekstu wraz z jego podświetleniem. Ułatwia to rozpoznawanie oraz poprawianie błędów występujących w trakcie pisania, doskonałości w czytania i edytowania, dla wszystkich, a szczególnie dla osób z dysleksją.

Dodatkowe aktualizacje dla komercyjnych klientów Office 365
Outlook – inteligentniejsza linia do linii przeglądu i rozmów – napędzane przez inteligencję z programów Microsoft Graph, Outlook w internecie oraz pulpitu Windows, oferują ulepszone sugestie dotyczące kontaktów, a także zdjęć profilowych podczas tworzenia nowych wiadomości e-mail. Aktualizacja ta pomaga w znajdowaniu i komunikowaniu się z odpowiednimi osobami z całej organizacji.
Dodatkowo został przebudowany widok rozmowy w Outlook dla systemu iOS, co umożliwia wyświetlanie większej ilości dyskusji naraz.

Udoskonalenia Microsoft StaffHub – zostało wprowadzone parę aktualizacji dla programu Microsoft StaffHub. Członkowie zespołu mogą  zarządzać przypisywać oraz wykonywać zadania od współpracowników po menedżerów. Mogą również uzyskiwać dostęp do ogłoszeń w całej firmie – co ułatwia synchronizację.

29.09.2017
Integrity Partners

Microsoft Bookings – opublikuj swój kalendarz biznesowy online

Microsoft Bookings – opublikuj swój kalendarz biznesowy online
Microsoft Bookings to aplikacja internetowa oraz mobilna przeznaczona dla małych firm, które świadczą usługi na zasadzie nominacji. Przykładów takich firm jest wiele, między innymi kancelarie prawne, uzdrowiska, biura dentystyczne, salony fryzjerskie, sklepy z artykułami samochodowymi czy konsultanci. Microsoft Bookings posiada trzy podstawowe składniki:

Stronę rezerwacji, poprzez którą klienci mogą zaplanować swoje spotkanie z pracownikiem, który ma dostarczyć usługę. Możesz pokazać tą stronę na Facebooku, gdzie klienci mają możliwość zaplanowania terminów lub własne strony internetowe.
Zestaw stron internetowych, które zawierają strony firmowe. W nich właściciele mogą rejestrować preferencje klientów, zarządzać harmonogramami oraz listami pracowników. Właściciele mogą również ustalać ceny, określać godziny pracy czy definiować usługi oraz dopasować sposób planowania personelu i usług.
Aplikacja mobilna – w aplikacji właściciele małych przedsiębiorstw mogą zobaczyć wszystkie swoje rezerwacje, a także dokonywać ręcznych rezerwacji oraz uzyskać dostęp do list kontaktów i klientów.

Kto może posiadać Microsoft Bookings?
Aplikacja ta jest dostępna dla osób, które mają licencje oraz subskrypcję pakietu Office 365 Business Premium.

Działanie Microsoft Bookings
Booking działa podobnie jak wszystkie aplikacje pakietu Office 365. Należy kliknąć wybraną płytę, by uruchomić aplikację.

Kiedy otworzysz aplikację pojawi się strona główna. Po lewej stronie nowo otwartego okna umieszczona jest nawigacja oraz trzy inne kafelki. Pomogą Ci one w konfiguracji oraz w wprowadzaniu nowych funkcji.
 

 

Jak rozpocząć korzystanie z aplikacji?
Aby zacząć pracę w aplikacji skorzystaj z następujących wskazówek:
Krok 1: Wprowadź informacje dotyczące firmy.
Krok 2: Określ zasady planowania
Krok 3: Określ oferty usług
Krok 4: Stwórz listę pracowników
Krok 5: Ustal czas pracy pracowników
Krok 6: Zaplanuj czas wolny oraz urlopy, a także zamknięcie działalności
Krok 7: Opublikuj lub nie opublikuj strony swojej rezerwacji
Krok 8: Utwórz oraz zapisz swoje rezerwacje
 

27.09.2017
Integrity Partners

Zgodność z PKB – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych

Zgodność z PKB – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) to rozporządzenie, które reguluje sprawy dotyczące organizowania i ochrony danych osobowych przy poszanowaniu indywidualnego wyboru – nie jest to zależne od miejsca, w którym przetwarzane, wysłane oraz przechowywane są dane. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, wzmacnia prawo obywateli Unii Europejskiej, do tego, by mogli oni kontrolować swoje dane osobowe. Na organizacje nakłada obowiązek promowania środków ochrony, a także prywatności danych. Nie dotyczy to tylko firm w Unii Europejskiej, ale również organizacji spoza UE, które oferują towary i usługi do Unii lub monitorują zachowania osób na jej terenie. W życie RODO wchodzi 25 maja 2018 roku.
Na organizacje spada obowiązek włączenia nowych wymagań w swoich modelach biznesowych oraz będą musiały pomów swoim klientom poruszać się po zagadnieniach PKB. Takie rozwiązanie daje firmom możliwość usytuowania się jako liderzy zarządzania danymi praz przestrzeni prywatności, podnosząc globalny wpływ przedsiębiorstwa.
Partnerzy mogą usprawnić swoją zgodność z zasadą PKB, wykorzystując nowoczesne technologie oraz narzędzia współpracy Microsoft. Firmy mogą również pomóc w tym samym swoim klientom.

Produkty Microsoft pomagają osiągnąć zgodność z PKB
Dostępne są obecnie produkty i usługi Microsoft, które mają pomóc spełnić wymagania związane z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Microsoft inwestuje w dodatkowe funkcje oraz funkcjonalność.
Microsoft pomoże zlokalizować oraz skatalogować dane osobowe w Twoich systemach poprzez usługi w chmurze, a także rozwiązania stacjonarne. Pomoże uprościć zarządzanie oraz monitorować dane osobowe, budować bezpieczniejsze środowisko.  Poprzez usługi może udostępniać narzędzia oraz zasoby, które są potrzebne do sprostania wymaganiom oceny i sprawozdawczości PKB.
Produkty i usługi pomagające spełnić wymagania:

Azure
Dynamics 365
Office i Office 365
Microsoft Enterprise Mobility + Security
Baza danych SQL Server / Azure SQL
Windows 10 i Windows Server 2016

Trzy drogi, dzięki którym dostosujesz się do PKB

DPO – Oficerzy ds. Ochrony Danych

Niektóre firmy są zobowiązane do zatrudnienia osób zajmujących się ochroną danych – jest to jeden z wymogów w ramach PKB. Osoba, która została zatrudniona na to stanowisko jest odpowiedzialna za prowadzenie monitorowania, audytów, szkoleń, które są wymagane przez PKB. Osoba ta jest również odpowiedzialna za informowanie pracowników o obowiązkach przestrzegania postanowień. Oficer ds. Ochrony Danych, może być wynajęty przez firmę bezpośrednio bądź zaciągnięty z zewnątrz.

Powiadamianie oraz wykrywanie

W określonych okolicznościach PKB wymaga od firm, by ujawniono dane odpowiednim organom oraz musi to nastąpić w przeciągu 72 godzin od wykrycia razem z powiadomieniem osób dotkniętych. Takie powiadomienia mają posiadać szczegółowe informacje odnoszące się do naruszenia oraz do zaleceń dotyczących rozwiązań łagodzących skutki.

Zarządzanie oraz ograniczanie ryzyka

Firmy mają obowiązek wykazać, że zostały wprowadzone w życie środki zarządzania oraz łagodzenia ryzyka. Nawet jeżeli wystąpi brak skarg klientów czy brak naruszenia prywatności. Oferując usługi, takie jak okresowe oceny w celu określenia luk w procesach zarządzania ryzykiem i migracji – firmy mogą wnieść ogromną wartość.

26.09.2017
Integrity Partners

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych – informacje

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) to rozporządzenie, które wchodzi w życie w maju 2018 roku. Dotyczy ono ochrony prywatności oraz wyznacza nowe zasady w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych, a także w zakresie prawa do prywatności i ich zgodności z przepisami. RODO wyznacza nowe wymogi, które dotyczą:
• transparentności wykorzystania danych,
• zagwarantowanie jednostkom większej kontroli nad ich danymi osobowymi,
• używania środków kontrolnych oraz zabezpieczeń, które ochronią dane.

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych – nie tylko w Europie
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych ma o wiele szerszy zakres obowiązywania. Rozporządzenie to nakłada nowe wymogi na instytucje rządowe, firmy, organizacje, które oferują towary i usługi w UE, organizacje pożytku publicznego oraz takie, które gromadzą i analizują i gromadzą dane osób zamieszkujących Unię Europejską – bez znaczenia, gdzie dana osoba przebywa na świecie.
RODO dotyczy wszystkich organizacji – z każdej branży i każdej wielkości.

Najważniejsze są dane osobowe
Aby pojąć istotę wdrożenia rozporządzenia RODO musimy zrozumieć, gdzie znajdują się dane osobowe i jak je wyróżniamy. Rozporządzenie to określa przechowywanie, gromadzenie, udostępnianie danych osobowych oraz ich wykorzystanie.
RODO szeroko definiuje czym są dane osobowe. Określa je jako dowolne dane, które umożliwią identyfikację danej osoby lub dotyczą zidentyfikowanej jednostki. Przykłady miejsc, w których mogą być przechowywanie dane:
• Bazy danych działów kadr
• Rejestry programów lojalnościowych
• Bazy danych klientów
• Formularze opinii wypełniane przez klientów
• Nagrania kamer CCTV
• Wiadomości e-mail
• Zdjęcia

Rozporządzenie RODO a Microsoft
Razem z Microsoft zobowiązaliśmy się do spełnienia warunków Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, które dotyczą usług w chmurze. Zobowiązaliśmy się także do udzielenia wsparcia klientom oraz Partnerom, aby mogli zachować zgodność z nowymi wymogami, zaczynając już od wejścia nowych przepisów w 2018 roku. Microsoft posiada wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu oraz świadczeniu usług w chmurze obliczeniowej. Zasady Microsoftu dotyczące, bezpieczeństwa, przejrzystości oraz zgodności i prywatności, zapewniają, że klient może zaufać ich technologii. Microsoft posiada najlepsze portfolio w branży oraz pierwsi przyjęli kluczowe standardy, które są normą prywatności chmury ISO/IEC 27018.

6.09.2017
Integrity Partners

Nowości w Office 365, które wzbogacą pracę zespołową

Nowości w Office 365, które wzbogacą pracę zespołową
Skuteczna praca zespołowa jest potrzebna Twojej firmie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki współautorstwie w programie Exel oraz ulepszeniu aplikacji Yammer czy ulepszeniu zespołów Microsoft, możemy jeszcze lepiej współdziałać z innymi. Poniżej przedstawiamy nowości w Office 365.

Lepsza praca razem z programem Excel
Podjęliśmy znaczące kroki w celu umożliwienia osobom ogólną dostępność współautora w programie Excel oraz lepszą pracę. Jednocześnie można pracować na wielu arkuszach, które są przechowywane w takich programach jak OneDrive for Business, OneDrive czy SharePoint Online. Dzięki takim ulepszeniom może łatwo sprawdzić z kim pracujesz w danej chwili i jakie zmiany wprowadzają.
Dla tych, którzy posiadają pakiet Office 365 i przechowują dokumenty w programach SharePoint oraz OneDrive, ogłaszamy, że funkcja AutoSave jest ogólnie dostępna w programach Excel, PowerPoint czy Word. Zmiany, które wprowadzasz Ty lub inni pracownicy będą zapisywane automatycznie, więc nie musisz się martwić i zapisywać ręcznie.

Uczniowie i nauczyciele w współpracy z zespołami Microsoft
By pomóc promować zaangażowanie, dostosować komunikację w szkole czy wzmocnić środowisko edykacyjne, w czerwcu zostały ogłoszone nowe doświadczenia zespołowe. Teraz zostały wydane aktualizacje, które mają polepszyć wyniki uczniów i nauczycieli.
OneNote Class Notebook w zespołach – studenci oraz nauczyciele mogą cieszyć się pełnym obrazem swojego OneNote Class Notebook z bezpośrednich zespołów. Ułatwia to pozostanie każdemu na tej samej stronie. Pracownicy oraz nauczyciele mogą uprościć sobie zarządzanie klasą poprzez uzyskanie dostępów do ustawień, bezpośrednio w OneNote Class i Staff Notebook.
Udoskonalenie zadań – teraz nauczyciele mogą dodawać linki internetowe do materiałów referencyjnych przydzielonych klasom i rozprowadzanych przez zespoły, co zapewnia uczniom dostęp do zasobów firm, a to pozwala im sukcesywnie rozpocząć zadania. Wyniki uzyskane z zadań można importować do Learning Management System. Zapewnia to jedno źródło dla uczniów.
Udoskonalenie kontroli IT – teraz administratorzy IT mogą włączać lub wyłączać prywatne rozmowy oraz przypisywanie do klas, a także mogą oni określać kto posiada  uprawnienia dla aplikacji innych firm. Dzięki temu administratorzy mogą zapewnić bezpieczeństwo oraz tworzyć bezpiecznie środowiska nauczania, które są dostosowane do szkół.

Bogate profile dostępne w programie Outlook dla Windows
W dzisiejszych czasach, złożone i szybko poruszające się miejsce pracy posiada atut, którym są dobrze zorganizowani ludzie. W marcu została ogłoszona wizja inteligentnego profilu w Office 365, dzięki której zwiększa się sposób łączenia z grupami, kolegami oraz kontaktami zewnętrznymi. Opracowujemy właśnie tą wizję w programie Outlook dla Windows.Klikając Microsoft Graph, nowy profil zawiera najważniejsze informacje, w tym zawierające odpowiednie pliki, członkostwo w grupach oraz rozmowy.

Ulepszona komunikacja z Yammer
Zaktualizowana aplikacja Yammer dla iPad proponuje ulepszenie w zakresie automatycznego logowania, uniwersalnego wyszukiwania oraz zaktualizowanego projektu. Łatwo znajdziesz potrzebne informacje podczas podróży oraz pozwoli to na utrzymanie się na szczycie ogłoszeń i społeczności całej firmy.
Zostały także zaktualizowane raporty dotyczące użycia pakietu Office 365 z nowym raportem dotyczącym działań firmy Yammer. Pomaga to zrozumieć administratorom w jaki sposób łączy się Twoja firma z Yammer. Dzięki takiemu podglądowi zwracamy uwagę na liczbę istniejących społeczności oraz na każdą z osobna. Pomaga to w przyspieszeniu adopcji w całym przedsiębiorstwie oraz w identyfikacji najlepszych praktyk.

4.09.2017
Integrity Partners

Aplikacja Outlook Customer Manager

Aplikacja Outlook Customer Manager
Outlook Customer Manager to aplikacja, która pomaga małym firmom śledzić i rozwijać swoje relacje z kontrahentami. Funkcja ta została dodana do programu Outlook w celu wyświetlania historii komunikacji z klientem, ważnych zadań, przypomnień oraz w celu śledzenia działań transakcji w jednym miejscu. Ma to umożliwić zespołowi bycie w stałym kontakcie z klientami. Outlook Customer Manager jest wbudowany w program Outlook, dlatego należy zainstalować lub uczyć się od nowa. Aplikacja Outlook Customer Manager łączy w sobie dane wiadomości e-mail, kalendarz, Skype dla firm oraz funkcje Office Graph.
Nowa funkcja jest powoli wdrażana na całym świecie dla klientów posiadających plan usługi Office 365 Business Premium. Jeśli nie widać aplikacji Outlook Customer Manager w  sekcji Licencjonowanie    w planie Business Premium, jeszcze go nie ma. Zajrzyj tu wkrótce!

Instalowanie aplikacji Outlook Customer Manager

Poproś administratora, by sprawdził, czy plan Business Premium został zaktualizowany i posiada już Customer Manager. Microsoft powoli wdraża funkcję na całym świecie. Jeśli posiadasz aplikację pojawi się ona na liście dostępnych usług razem z licencją.
Jeśli jeszcze jej nie masz, poproś administratora o przypisanie licencji Business Premium.
Aplikacja Customer Manager zostanie automatycznie zainstalowana w programie Outlook 2016. Będzie ona wyświetlana na wstążce programu Outlook. Może to jednak potrwać do 24 godzin po pobraniu licencji dla Outlook Customer Manager.
Jeżeli Outlook Customer Manager nie wyświetla się na wstążce programu Outlook, skontaktuj się z administratorem, by uzyskać przypisanie odpowiedniej licencji.

Korzystanie z aplikacji Outlook Customer Manager w programie Outlook
Uzyskanie dostępu do aplikacji dzieje się za pośrednictwem przycisku na wstążce programu Outlook. Może także uzyskać dostęp za pomocą okienka nawigacji. Na karcie Narzędzia główne znajduje się przycisk Customer Manager. Wszystkie istotne informacje na temat kontaktu z wiadomości e-mail, zawarte są w okienku aplikacji.

Możesz przypiąć okienka Customer Manager, jeżeli chcesz się upewnić, że zawsze je widzisz. Wybierz ikonę numeru pin, która znajduj się  po prawej stronie okna aplikacji,w lewym górnym rogu.
Będzie konieczne podpinanie aplikacji do okienka odczytu wiadomości e-mail oraz ponownie jego przypięcie podczas tworzenia wiadomości e-mail.

Uzyskanie dostępu do Outlook Customer Manager może się odbyć za pomocą okienka nawigacji. Należy wybrać opcję  w okienku nawigacji, a następnie wybrać pozycję Dodatki. Jeżeli chcesz, by Outlook Customer Manager był wyświetlany w innym miejscu okienka nawigacji, można dostosować kolejność opcji.

Korzystanie z aplikacji Outlook Customer Manager w sieci web
Teraz możesz także otwierać Outlook Customer Manager, podczas korzystania z poczty e-mail w sieci web.

Otwórz wybraną wiadomość e-mail w programie Outlook w sieci web.
W prawym górnym rogu odszukaj ikonę Outlook Customer Manager.
Po prawej stronie aplikacji zostanie otwarta ikona wybierania.

Uwaga:
Znajduje się to teraz w poglądzie i funkcjonuje tylko obok wiadomości e-mail.

Korzystanie z Outlook Customer Manager w aplikacji mobilnej
Z aplikacji możemy korzystać w programie lub w sieci web, ale oprócz tego możliwe jest korzystanie z Outlook Customer Manager na urządzeniach przenośnych.

Otwórz dowolną wiadomość e-mail w programie Outlook w systemie iOS.

Otwórz menu dodatków

Wybierz Outlook Customer Manager. Spowoduje to, że otworzy ograniczony widok kontaktów.

Instalacja aplikacji mobilnej
Obecenie aplikacja Outlook Customer Manager jest dostępna dla urządzeń przenośnych, ale tylko tych z systemem iOS. Możliwy jest tylko podgląd, lecz na inne urządzenia nie można pobrać aplikacji.

Dowiedz się więcej
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej skontaktuj się z naszymi ekspertami Microsoft Cloud.

1.09.2017
Integrity Partners

Przewodnik zabezpieczenia systemu Windows Server 2016

Przewodnik zabezpieczenia systemu Windows Server 2016
Windows Server 2016 zawiera szereg innowacji dotyczących zabezpieczeń, które mogą pomóc chronić uprzywilejowaną tożsamość, utrudnić atakującym złamanie zabezpieczeń serwerów i wykrywanie ataków, dzięki czemu można szybciej reagować. Jest to potężna technologia, a czasem brakuje tylko wskazówek, jak go najlepiej wdrożyć i używać w celu ochrony serwerów.
Dziś z przyjemnością udostępniamy nowy przewodnik zabezpieczenia systemu Windows Server 2016 Security Guide.
Przewodnik zabezpieczenia systemu Windows Server 2016

Niniejszy artykuł zawiera ogólne wskazówki dotyczące pomocy w zabezpieczaniu serwerów w Twoim środowisku, a także konkretne wskazówki dotyczące sposobu korzystania z nowych funkcji zabezpieczeń w systemie.
Pobierz przewodnik zabezpieczenia systemu Windows Server 2016, aby lepiej chronić, wykrywać i reagować na zagrożenia w Twoim centrum danych i chmurze prywatnej.

30.08.2017
Integrity Partners

Dynamics 365 – nowe rozwiązania dla firm

Dynamics 365 – lider rozwiązań Sales Force Automation

 
Forrester opublikował w najnowszym raporcie, dotyczącym rozwiązań w zakresie automatyzacji sprzedaży, przeznaczonym dla drugiego kwartału 2017 roku, że Dynamics 365 jest niekwestionowanym liderem. Opublikowany raport bierze pod uwagę wiele kryteriów, a jest ich aż 35. Raport ocenia również 10 najważniejszych dostawców rozwiązań Sales Force Automation. Osiągnęliśmy najlepsze wyniki w takich kategoriach i kryteriach jak „wizja produktu” oraz „obecna oferta”. Dzięki temu, możemy zapewnić, że mamy najskuteczniejsze rozwiązania, które pomogą w obsłudze procesów sprzedażowych. Integrując się z Outlook, Linkedln, Office 365, a także posiadając silne, analityczne kompetencje opierające się na Al, PowerBI oraz machine learning – osiągnęliśmy sukces. 

Microsoft Relationship Sales =  LinkedIn Sales Navigator + Dynamics 365 for Sales 
Dynamics 365 for Sales tworzy system, który sprzyja wzniesieniu produktywności zespołu handlowego i pomaga budować relacje w zespole. W systemie tym znajdziemy Dynamics CRM, Linkedln oraz Office 365. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż, mogą zyskać kontakt z odpowiednimi osobami, rekomendacje. Pracownicy mogą wzbogacić oferty o zindywidualizowane wskazówki oraz mogą uzyskać dużą skalę działań, które są rejestrowane w ramach jednego systemu.
Microsoft Dynamics 365 for Retail
Klienci mogą usprawnić procesy retailowe bez potrzeby zakupu całego zbioru ERP – Dynamics 365 for Finance and Operations. Jest to możliwe dzięki modułowi Dynamics 365 for Retail. Takie rozwiązanie pozwoli na połączenie różnych aspektów, takich jak obsługa klienta w kanałach sprzedaży, informacje płynące ze stacjonarnych puntków obsługi sprzedaży oraz informacje płynące ze świata e-commence. Nowe rozwiązania oraz intuicyjne narzędzia wpłyną pozytywnie na pracę – ułatwią jej przepływ, a także ułatwią obsługę odległych punktów sprzedażowych.
Microsoft Dynamics 365 for Talent
Dynamics 365 for Talent – rozwiązanie dla pracujących w działach HR – został zintegrowany z  możliwościami sieci społecznościowej Linkedln. System jakim jest Dynamics 365 for Talent asystuje przy niektórych procesach HR. Zaczynając od szukania i rekrutacji pracowników, przez wdrażanie ich w struktury firmy, a kończąc na działaniach, które mają dążyć do kierowania rozwojem pracowników oraz zatrzymania ich w firmie.

 

Masz pytania? Napisz do nas

29.08.2017
Integrity Partners

CybeReady łączy siły z Integrity Partners, aby zwalczać wyłudzanie danych w Polsce

CybeReady łączy siły z Integrity Partners, aby zwalczać wyłudzanie danych w Polsce

22 sierpnia 2017 roku, Warszawa
CybeReady z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z nowym europejskim partnerem Integrity Partners, ekspertem w sprzedaży zaawansowanych rozwiązań CyberSecurity i Cloud. Dzięki partnerstwu polskie przedsiębiorstwa będą miały możliwość skorzystania z unikalnego rozwiązania zapewniającego ochronę cybernetyczną przed wyłudzaniem danych (tj. atakami typu phishing).
W odniesieniu do wspomnianego partnerstwa, Grzegorz Brol – prezes Integrity Partners, wyraził swój entuzjazm związany z poszerzeniem oferty firmy o nowe rozwiązanie: „Jestem przekonany, że CybeReady jest doskonałym rozwiązaniem zmniejszającym podatność na ataki phishingowe. Najsłabszym ogniwem w kwestii bezpieczeństwa zawsze pozostaną ludzie, dlatego istotnym jest budowanie odpowiednich metod minimalizujących ryzyko skutecznego ataku. Zastosowany w CybeReady nano-learning jest najlepszą metodą kształtowania odpowiednich nawyków wśród użytkowników. Uzyskane statystyki pokazują rozkład ryzyka w organizacji oraz wspomagają politykę bezpieczeństwa i pracę CISO.”
Mike Polatsek, dyrektor generalny CybeReady, wypowiedział się w podobny sposób. „Znalezienie odpowiedniego partnera z dogłębnym zrozumieniem branży IT oraz wyzwań dotyczących bezpieczeństwa firm było dla nas priorytetem. W firmie Integrity Partners odnaleźliśmy profesjonalny zespół, którego reputacja i dbałość o doskonałość pozwolą nam wspierać więcej podmiotów na rynku.”
„Eksperci ds. bezpieczeństwa przyznają, że sama technologia nie może rozwiązać problemów związanych z atakami typu phishing – zarządzanie czynnikiem ludzkim jest kluczowe w ograniczaniu tego zagrożenia”, dodał Polatsek. „To dlatego wprowadziliśmy zaawansowane metody, dzięki którym firmy będą chronić siebie teraz i w przyszłości.”
Działania CybeReady obejmują obecnie swoim zasięgiem całą Europę, a jej partnerzy obsługują szereg kluczowych rynków. Rozwój firmy odzwierciedla szerszy trend w branży, zgodnie z którym klienci wybierają rozwiązania modyfikujące reakcje pracowników (gotowość ponad świadomość) na nieustanne zagrożenie wyłudzaniem danych i oszustwami, krzewiąc bogatą kulturę bezpieczeństwa wewnętrznego. Elastyczność i szybkość zastosowania usługi w organizacji jest zaletą wyróżniającą CybeReady na tle konkurencji.

Informacje o firmie CybeReady
Jako globalny dostawca rozwiązań ochrony przed wyłudzaniem danych dla przedsiębiorstw, CybeReady cieszy się zaufaniem najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, przekształcając ich kulturę bezpieczeństwa i zwiększając skuteczność szkoleń w zakresie ochrony przez phishingiem. Więcej informacji na stronie: https://cybeready.com/
Masz pytania? Napisz do nas!

17.08.2017
Integrity Partners

Microsoft To-Do – nowa aplikacja współpracująca z Office 365

Microsoft To-Do – nowa aplikacja współpracująca z Office 365

Skoncentrowany na zadaniach
To aplikacja, która skupia się na ułatwieniu oraz realizowaniu priorytetowych codziennych zadań. Ułatwia ona również zarządzanie zadaniami, dzięki współpracy z Office 365 oraz trafnym sugestiom. Już dziś pobierz aplikacje To-Do Preview.
                          Pobierz             Otwórz w sieci Web

Planowanie oraz zarządzanie dniem

Narzędzie jest wyposażone w listy. Każdego dnia pojawia się nowa „czysta lista”. Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwiej będzie Ci ustalić, jakie masz zadania do wykonania danego dnia.

Najważniejsze zadania
Aplikacja Microsoft To-Do jest wyposażona w inteligentny algorytm, który podpowiada Ci jakie zadania są najważniejsze. Ułatwia to ustalenie priorytetowych zadań, które muszą zostać wykonane.

Nic nie umknie Twojej uwadze
Z Microsoft To-Do nie przegapisz żadnych terminów. Dzięki niej możesz śledzić terminy spotkań, ukończenia zadań.Będziesz mógł zapanować nad wszelkimi zadaniami – prywatnymi jak i służowymi Wystarczy, że dodasz daty ukończenia czy przypomnienia.

Wszystko w jednym miejscu
W aplikacji możesz tworzyć wiele różnych list, takie jak listy zakupów czy obowiązków domowych. Możesz także użyć różnych motywów oraz kolorów dla rozróżnienia utworzonych list.

Dostępność
Microsoft To-Do jest dostępna wszędzie oraz jest bezpłatna. Synchronizuje się ona z systemem Android, z telefonami iPhone, z siecią Web oraz systemem Windows 10.
Pobierz
Masz pytania? Napisz do nas!

16.08.2017
Integrity Partners

Zmiany dotyczące zarządzania Visual Studio Subscriptions (dawniej znane jako MSDN Subscriptions)

Zmiany dotyczące zarządzania Visual Studio Subscriptions (dawniej znane jako MSDN Subscriptions)
W 2017 roku, nowy ujednolicony portal zarządzania zostanie dopuszczony do zarządzania wszystkimi Visual Studio Subscriptions (dawniej znane jako MSDN Subscriptions). Nowy portal pozwoli Ci wykorzystać wiele tych samych funkcji zarządzania, ale w prostszy sposób.
Jak postępują prace nad nowym systemem?

Pod koniec stycznia Microsoft rozpoczął migrację zarządzania Visual Studio Subscriptions do nowego portalu. Nie wszystkie organizacje zostaną przeniesione jednocześnie, ale Microsoft zapewnia, że będzie o tym na bieżąco informować klientów na wiele tygodni przed dniem migracji. W ciągu następnych miesięcy, co tydzień będzie przenoszona dana liczba klientów, aż wszyscy zostaną przeniesieni. Biorąc pod uwagę liczbę organizacji, prawdopodobnie będzie to trwało parę miesięcy.
Nowy portal będzie korzystał z zarówno kont Microsoft, jak i Azure Active Directory (ADD). Zalecamy ustawienie organizacji w ramach nowego portalu zarządzania korzystającego z funkcji ADD w celu zwiększenia bezpieczeństwa, kontroli oraz długotrwałej wiarygodności organizacji.
Zapraszamy do śledzenia informacji na ten temat:
• Sprawdzaj e-maile od Visual Studio Administration o kolejnych krokach, które trzeba podjąć, dzięki czemu możesz nadal zarządzać swoimi Visual Studio Subscriptions
• Dowiedz się więcej o nadchodzących zmianach na:  Stronie Internetowej Administratora Visual Studio
• Zarejestruj się, aby wziąć udział w dyskusji z ekspertami i uzyskać najnowsze informacje
 
Masz pytania? Napisz do nas!

16.08.2017
Integrity Partners

Microsoft Connections, Listings, Invociving – nowe aplikacje w Office 365 Business Premium

Microsoft Connections, Listings, Invociving – nowe aplikacje w Office 365 Business Premium
Microsoft stworzył Office 365 bardziej dostępnym dla Twojej firmy oraz zapowiedział trzy nowe aplikacje, które wejdą w skład Office 365 Business Premium:

• Microsoft Connections – prosty w użyciu, marketingowy serwis email.
• Microsoft Listings – łatwy w użyciu, przystosowany do publikowania Twoich biznesowych informacji na głównych stronach.
• Microsoft Invoicing – nowa droga do tworzenia profesjonalnych faktur oraz szybszego otrzymywania zapłaty.

Wprowadza również Office 365 Business center, miejsce, gdzie możesz zarządzać tymi aplikacjami oraz otrzymywać niekończący się podgląd na swój biznes. Ponadto Microsoft dodaje MileIQ, wiodącą aplikację śledzącą kilometry, jako korzyść z subskrypcji Office 365 Business Premium. Ten nowy serwis – razem z nowo dodanymi Microsoft Booking oraz Outlook Customer Manager – pomoże Ci zdobyć klientów i zarządzać Twoją firmą.

Connections, Listings, Invoicing oraz Business center zbliżają się do klientów Office 365 Business Premium w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie, startujących  w First Release program. Premiera już za kilka tygodni. MileIQ Premium jest dostępny już dzisiaj dla wszystkich subskrybentów Business Premium w tych krajach.

Spójrzmy bliżej na te produkty.
Microsoft Connections – prowadź więcej sprzedaży z prostymi, marketingowymi narzędziami email
Marketing email może przyspieszyć sprzedaż, ale rozpoczęcie tego może być przytłaczające. Z Microsoft Connections, możesz łatwiej stworzyć profesjonalne, marketingowe kampanie email wraz z wcześniej zaprojektowanymi szablonami dla newsletterów, ogłoszeń lub skierowań klienta. Możesz również dostarczyć proste rozwiązania dla ludzi by dołączyli do Twojej listy email lub zrezygnowali z obserwacji.

Kiedy Twoja lista zwiększy się, możesz zarządzać subskrypcjami poprzez tworzenie segmentów do efektywniejszego planowania specyficznych grup klientów. Wykonanie wykresów oraz aktualizowanych wskaźników aktywności subskrybenta, przycisków, nowych oznaczeń, nowych klientów, oferowanie wykupu oraz niesubskrybowany numer dla każdej kampanii email. Widzisz więc co jest, a co nie działa.

[caption id="attachment_1357" align="aligncenter" width="900"] Microsoft Connections jest dostępny w sieci oraz mobilnie na aplikacjach dla Android i iOS.[/caption]

 

 
Microsoft Listings – Twój biznes odkrywany online przez klientów
Otrzymywanie Twojej biznesowej listy online jest doskonałą drogą do bycia odkrywanym przez przyszłych klientów, ale to może być czas użytkowania do ustanowienia Twojej obecności online, utrzymania informacji jak spotkania biznesowe i monitorowania wykonania poprzez strony. Microsoft Listings czyni to łatwiejszym do publikowania i zarządzania Twoją pozycją biznesową na Facebooku, Google, Bing oraz Yelp.

[caption id="attachment_1358" align="aligncenter" width="900"] Microsoft Listings włącza internetową platformę, co czyni łatwiejszym monitorowanie wskaźników i podglądów.[/caption]

 

Kiedy zaktualizujesz swój firmowy profil w Microsoft Listings, zmiany automatycznie pojawią się poprzez Facebook, Google i Bing. A co więcej, możesz monitorować online opinie i podglądy swoich pozycji poprzez strony pochodzące z pojedynczej platformy. Czyni to, że łatwiej zrozumieć opinie od Twoich klientów oraz wzmocni twoją reputację z Internecie.
Microsoft Invoicing – otrzymuj szybciej zapłaty z wolnymi do problemów fakturami oraz płatnościami online
Otrzymywanie kalkulacji i faktur na czas, śledzenie trwających płatności i przetwarzanie ich szybko są trudne do utrzymania w równym działaniu. Może to być męczące i dezorientujące by utrzymać ślad informacji w innych systemach zapisu lub nawet na papierze. Microsoft Invoicing pomoże Ci szybko stworzyć profesjonalne kalkulacje i faktury, więc będziesz otrzymywał zapłatę szybciej.

[caption id="attachment_1359" align="aligncenter" width="900"] Microsoft Invoicing jest dostępny internetowo oraz mobilnie na aplikacjach Android oraz iOS.[/caption]

 

Microsoft Invoicing współpracuje z PayPal, więc możesz akceptować karty kredytowe i debetowe online. Łącznik do QuickBooks pozwala Ci synchronizować klientów i katalogi plików, oraz przesyłać informacje fakturowe do Twojego księgowego.
Zarządzanie z jednego miejsca z nowym Office 365 Business center
Office 365 Business center wnosi Bookings, Connections, Listings oraz Invoicing w jedno miejsce – więc masz łatwiejszy dostęp do swoich biznesowych aplikacji i plików. Tak funkcjonuje ujednolicona platforma, gdzie możesz wyświetlać klucze metryczne, włączając w to znakomite faktury, numer wyznaczonych spotkań, wrażenia poprzez Facebook, Google, Bing i Yelp, numer nowych subskrypcji oraz wysłanych kampanii.

[caption id="attachment_1360" align="aligncenter" width="900"] Office 365 Business center pozwala Ci na dostęp za pośrednictwem Internetu.[/caption]

 

Business center włącza w to aktywne opinie, więc możesz zobaczyć szczegóły tego, co się dzieje w ramach każdej aplikacji – czyni to łatwiejszym do utrzymania zbliżających się spotkań z nowymi klientami, faktury i płatności będą tworzone lub aktualizowane przez Twoich pracowników. Aktywnie opinie także dostarczą sugestii, które akcje wziąć następne, takie jak informowanie o opóźnionych płatnościach oraz, że jest to czas wysłania faktury.

Ponieważ nowe aplikacje biznesowe są budowanie do pracy razem, nie marnuj cennego czasu na ustanawianie łączników lub na manualne przesyłanie danych. Kontakt w jednej aplikacji jest automatycznie identyfikowany w drugiej, więc nie musisz wprowadzać danych wielokrotnie. Jako właściciel firmy, Ty także masz pełną kontrolę nad tym, kto w Twoim zespole otrzymuje dostęp do jakich aplikacji oraz powiązanych informacji.
MilelQ – mądra droga do śledzenia kilometrów przychodzi do Office 365 Business Premium
Jeśli jeździsz swoim samochodem dla celów służbowych takich jak wizyta sprzedażowa z klientem, spotkanie z partnerami lub konferencja branżowa, wiesz, że śledzenie i raportowanie twoich kilometrów dla odliczenia podatków lub zwrotu kosztów mogą być męczące. Dlatego jesteśmy zadowoleni z dodania MileIQ – wiodącej aplikacji śledzącej kilometry – jako korzyść Twojej subskrypcji Office 365 Business Premium.

MileIQ oferuje prostą, mądrzejszą drogę do śledzenia twoich kilometrów – z automatyczną detekcją jazdy i rejestracji kilometrów, łatwo przeciągnąć klasyfikacje jako firma i osoba, oraz kompleksowo raportować. MileIQ pomógł już zaoszczędzić czas i pieniądze ponad 4 milionom klientów – klienci zaoszczędzili średnio $6,900 w ciągu roku na podatkach i zwrotach kosztów oraz dwie godziny w tygodniu na spędzaniu czasu przy rejestrowaniu jazdy. Możesz nielimitowanie rejestrować jazdę każdego miesiąca z subskrypcją MileIQ Premium, którą otrzymałeś z Office 365 Business Premium. MileIQ jest aktualnie dostępny w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie.
Wypróbuj nowe serwisy i daj nam znać co myślisz
Jesteśmy podekscytowani by otrzymać Twoją wiadomość, kiedy użyjesz nowych serwisów w Twojej subskrypcji Office 365 Business Premium. Tutaj dowiesz się jak zacząć:

• Connections, Listings, Invoicing i Business center – te aplikacje w ciągu kilku tygodni będą miały swoją premierę wśród subskrybentów Office 365 Business Premium w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie. Gdy aktywują je na Twoim koncie, zobaczysz ikonę Business center na ekranie powitalnym zaraz po zalogowaniu. Wystarczy tylko kliknąć ikonę by zacząć. Jeśli chcesz mieć wcześniejszy dostęp, odwiedź stronę wsparcia by dowiedzieć się jak dołączyć do Office 365 First Release program. Jak użyjesz aplikacji, przekaż nam co myślisz, poprzez informację zwrotną na feedback forum.

• MileIQ – do aktywacji korzyści MileIQ Twojej subskrypcji Office 365 Business Premium w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie, odwiedź www.mileiq.com/office365. Jesteśmy chętni usłyszeć Twoją opinię – proszę podziel się nią z nami oraz swoimi sugestiami na temat MileIQ na feedback@mileiq.com.

 

Masz pytania? Napisz do nas!

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację. View more
Rozumiem