Polityka prywatności i polityka cookies

Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z serwisu internetowego https://www.integritypartners.pl

Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Integrity Partners Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000347184, NIP 5272620067.

W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,

poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].

Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.

Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego.

Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.

Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również prawo do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.

W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis https://www.integritypartners.pl te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy.

POLITYKA „COOKIES”

Zgodnie z Art. 173, pkt. 1 Ustawy z dn. 16.11.2012 r. (Dz.U. poz. nr 1445) Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.

Co to jest plik cookies?

Plik cookies to plik danych przesyłany z witryny na twardy dysk komputera użytkownika. Nasza witryna przesyła pliki cookies podczas przeglądania jej przez Użytkownika. Poprzez zaakceptowanie plików cookies wykorzystywanych na naszej witrynie, Użytkownik nie udostępnia informacji osobistych, lecz pliki cookies mogą być wykorzystane do identyfikacji komputera danego Użytkownika. Pliki „cookies” mogą pełnić różne funkcje. Podstawowe z nich to zapamiętywanie preferencji użytkownika i dostosowywanie do nich zawartości stron internetowych, umożliwienie przygotowania statystyk odwiedzin stron internetowych lub możliwość polecenia użytkownikowi treści, które są dla niego najbardziej odpowiednie.

Większość przeglądarek domyślnie akceptuje pliki cookies automatycznie, ale możliwe jest blokowanie lub ograniczenie niektórych plików cookies przez odpowiednią konfigurację plików cookies w przeglądarce. Po zablokowaniu plików cookies, niektóre funkcje na naszej witrynie mogą być niedostępne lub mogą nie być wyświetlane poprawnie.

Dlaczego stosuje się pliki „cookies”?

Pliki „cookies” są stosowane w następujących celach:

Konfiguracji serwisu – umożliwiają ustawienia funkcji i usług w serwisie.

Uwierzytelniania – umożliwiają informowanie gdy użytkownik jest zalogowany, dzięki czemu witryna może pokazywać odpowiednie informacje i funkcje.

Reklamy – umożliwiają wyświetlanie reklam, które są bardziej interesujące dla użytkowników, a także personalizowanie reklam.

Analizy i badania zachowań użytkowników – umożliwiają odczytanie preferencji użytkowników i poprzez ich analizę ulepszanie i rozwijanie produktów i usług.

Zbieranie informacji odbywa się anonimowo, bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników, chyba że użytkownik wykona logowanie do Panelu Klienta nazwa.pl lub Panelu Klienta serwery.pl, a ustawienia urządzenia końcowego użytkownika pozwalają na taką identyfikację.

Nie wykorzystujemy plików cookies do śledzenia sposobu, w jaki korzystają Państwo z Internetu po opuszczeniu naszej witryny, nie przechowujemy w nich również żadnych informacji prywatnych, które inne podmioty mogłyby odczytać i zrozumieć.

Rodzaje plików cookies

“Session cookie” – plik instalowany czasowo na komputerze Użytkownika, usuwany natychmiast po zamknięciu okna przeglądarki.

„Trwały plik cookie” – plik przechowywany w komputerze Użytkownika do chwili wygaśnięcia ważności lub usunięcia go przez Państwa.

Możemy stosować zewnętrzne pliki cookies, pochodzące od podmiotów, z którymi współpracujemy, takich jak Google, Facebook, oraz od innych podmiotów realizujących dla nas kampanie reklamowe.

Z uwagi na fakt, że sposób działania niektórych plików „cookies” pochodzących od partnerów zewnętrznych może być inny, niż przedstawiony w niniejszej polityce, prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat tych plików „cookies” dostępnymi na stronach internetowych naszych partnerów:

Google: https://www.google.pl/intl/pl/policies/technologies/cookies/

Facebook: http://www.facebook.com/help/cookies

Jak usunąć lub zablokować pliki „cookies”?

Domyślne ustawienia przeglądarki internetowej zazwyczaj pozwalają na umieszczanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym użytkownika. Zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 21.12.2012 r., poz. 1445) pozostawienie takich ustawień przeglądarki po otrzymaniu informacji na temat plików „cookies” stosowanych w witrynie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie plików „cookies” w witrynach internetowych.

Użytkownik może zmienić domyślne ustawienia przeglądarki w celu uniknięcia zamieszczenia plików „cookies” na jego urządzeniu. Opis konfiguracji plików „cookies” dla poszczególnych przeglądarek: Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari.

Należy jednak pamiętać, że usunięcie lub blokada plików „cookies” może wiązać się z tym, że niektóre sekcje naszych stron internetowych nie będą funkcjonowały poprawnie. W szczególności blokada plików „cookies” uniemożliwia logowanie w naszych serwisach lub korzystanie z „Koszyka”.

Informacje na temat usuwanie plików „cookies” w zależności od typu przeglądarki są dostępne tutaj: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/.

Gromadzenie innych danych

Na naszych serwerach przechowujemy także inne dane niż te, które pozyskujemy z wykorzystaniem plików „cookies”. Te dane to przede wszystkim adresy IP, a więc numery przypisane do urządzeń, z których użytkownicy przeglądają treści zamieszczone w naszym serwisie. Przechowujemy także czas nadejścia zapytania do naszego serwera, nazwę stacji roboczej użytkownika i informacje o tym, jakiej używa przeglądarki. Ponadto, jeśli użytkownik zostaje przekierowany na stronę internetową naszego serwisu z innej strony internetowej to zbieramy informację o adresie URL, z którego nastąpiło przekierowanie.

Wykorzystywanie danych

Zebrane dane przechowujemy przede wszystkim w celu zapewnienia możliwie najwyższej jakości administrowania serwisem. Ponadto służą nam one do sporządzania statystyk dotyczących sposobu korzystania przez użytkowników z naszego serwisu. Gromadzone dane mogą być ujawniane osobom trzecim w sposób, który uniemożliwia identyfikację użytkownika, a także upoważnionym przepisami prawa organom władzy publicznej.

Klauzula informacyjna dla klientów

Zgodnie z art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) informujemy o tym, że

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Integrity Partners sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Chłodnej 51. Kontakt jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@integritypartners.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: iod.ip@dpag.pl. Do Inspektora Ochrony Danych można się zwracać ze wszelkimi sprawami dotyczącymi przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  3. Jeżeli Pani/Pana dane osobowe nie zostały pozyskane przez Administratora bezpośrednio od Pani/Pana, to otrzymał je od Pani/Pana pracodawcy/zleceniodawcy. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w zakresie imienia, nazwiska, stanowiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu wykonania umowy oraz zleceń (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu wprowadzenia rozwiązań ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej, w szczególności ułatwiających kontakt i realizację umowy oraz dochodzenia roszczeń, obrony przed tymi roszczeniami związanymi z zawartą umową co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze za co uznać można realizacja faktur, prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione przepisami prawa do ich otrzymania. Dane mogą być również udostępniane lub powierzane innym podmiotom współpracującym, jeśli jest to niezbędne do realizacji zadań Administratora.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zrealizowania umowy, przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe, a w przypadku dochodzenia roszczeń z zawartej umowy, do czasu ich przedawnienia.
  7. Posiada Pani/Pan prawo:
  • Żądania dostępu do swoich danych osobowych
  • Żądania sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych
  • Żądania usunięcia swoich danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania, a także sprzeciwu ich przetwarzania, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
  • Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli uzna Pani/Pan, że Administrator dopuszcza się nieprawidłowości w przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich niepodania nie będzie możliwa realizacja zawartej z Administratorem umowy.
  2. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej jeśli wynikać to będzie z realizowanej współpracy gospodarczej.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

 

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację. View more
Rozumiem