Integrity Partners oferuje jedyną kompleksową usługę w modelu Managed Services, która wzmocni odporność Twojej organizacji na ataki phishingowe poprzez ciągłe szkolenie pracowników, budowanie świadomości i odpowiednich postaw.
Phishing jest jednym z najczęstszych zagrożeń cyberbezpieczeństwa. Wiadomości imitujące komunikaty od wiarygodnych nadawców stanowią często niezłą przynętę. Odbiorca reaguje często impulsywnie, klikając w przesłane łącze, otwierając załączony plik czy wprost – przesyłając poufne informacje.
Nauczymy pracowników jak reagować na phishing!
Usługa oparta jest na jedynej, autonomicznej platformie szkoleniowej, wykorzystującej uczenie maszynowe do nieustającego szkolenia wszystkich pracowników w organizacji w trybie ciągłym: co miesiąc, przez cały rok, przy użyciu sprawdzonej metodologii i zlokalizowanych, dostosowanych treści.
Twoje korzyści:
Kluczowe funkcjonalności
Kampania Clear Choice – sugeruje najlepszą kombinację symulacji dla Twojej organizacji, pozwalając po prostu „potwierdzić” i natychmiast rozpocząć cykl szkoleniowy.
Silnik symulacji 3D – silnik dystrybucji danych (3D) automatycznie przypisuje pracownikom najbardziej odpowiednie komunikaty, co gwarantuje duże zaangażowanie.
Silnik lokalizacji – tłumaczy i lokalizuje wiadomości e-mail z symulacją phishingu oraz treści szkoleniowe, aby dostosować je do języka ojczystego każdego pracownika oraz uwarunkowań kulturowych.
Uczenie się na czas – szkolenie odbywa się w najlepszym momencie, kiedy pracownicy klikają w wiadomość e-mail wyłudzającą informacje, szkoląc ich dokładnie w zakresie tego, czego nie zauważyli. To sprawia, że szkolenie jest angażujące i skuteczne.
Analiza w czasie rzeczywistym – wskaźniki KPI, takie jak Ocena Odporności Pracowników, Grupa Szeregowych Klikaczy i Dystrybucja Grupy Ryzyska, są dostępne w czasie rzeczywistym za pośrednictwem inteligentnego pulpitu Klienta BI, a także raportów, które możemy udostępnić.
Bootcamp grupy wysokiego ryzyka – zintensyfikowane szkolenia dla grupy wysokiego ryzyka (np. seryjnych klikaczy, nowych pracowników), w tym interwały o wysokiej częstotliwości i dostosowany poziom trudności – do momentu przesunięcia pracownika do grupy niskiego ryzyka.