Office 365 Enterprise E1 vs E3 vs E5 – porównanie planów Microsoft Office 365 Enterprise

Microsoft Office 365 Enterprise E1:

  • To-Do (plan 1)
  • Microsoft Forms (plan E1)
  • Stream dla usługi Office 365
  • Microsoft StaffHub
  • Flow dla usługi Office 365
  • PowerApps dla usługi Office 365
  • Microsoft Teams
  • Aplikacje Office Online
  • Microsoft Planner
  • Sway
  • Zarządzanie urządzeniami przenośnymi dla Office 365
  • Yammer Enterprise

 

  • Skype dla firm Online (plan 2)
  • SharePoint Online (plan 1)
  • Exchange Online (plan 1)

Microsoft Office 365 Enterprise E3:

  • To-Do (plan 2)
  • Microsoft Forms (plan E3)
  • Stream dla usługi Office 365
  • Microsoft StaffHub
  • Flow dla usługi Office 365
  • PowerApps dla usługi Office 365
  • Microsoft Teams
  • Aplikacje Office Online
  • Microsoft Planner
  • Sway
  • Zarządzanie urządzeniami przenośnymi dla Office 365
  • Yammer Enterprise

 

  • Skype dla firm Online (plan 2)
  • SharePoint Online (plan 2)
  • Exchange Online (plan 2)

 

  • Office 365 ProPlus
    Microsoft Word Microsoft Excel Microsoft PowerPoint Microsoft Outlook Microsoft OneNote Microsoft Publisher Microsoft Access
  • Azure Rights Management

 

Microsoft Office 365 Enterprise E5 bez usługi Konferencje głosowe:

  • To-Do (plan 3)
  • Microsoft Forms (plan E5)
  • Stream dla usługi Office 365
  • Microsoft StaffHub
  • Flow dla usługi Office 365
  • PowerApps dla usługi Office 365
  • Microsoft Teams
  • Aplikacje Office Online
  • Microsoft Planner
  • Sway
  • Zarządzanie urządzeniami przenośnymi dla Office 365
  • Yammer Enterprise

 

  • Skype dla firm Online (plan 2)
  • SharePoint Online (plan 2)
  • Exchange Online (plan 2)

 

  • Office 365 ProPlus
    Microsoft Word Microsoft Excel Microsoft PowerPoint Microsoft Outlook Microsoft OneNote Microsoft Publisher Microsoft Access
  • Azure Rights Management

 

  • Power BI Pro
  • Microsoft MyAnalytics

 

  • Zaawansowana ochrona przed zagrożeniami w usłudze Exchange Online
  • Analiza zagrożeń usługi Office 365
  • Office 365 Cloud App Security
  • Office 365 Advanced eDiscovery
  • Skrytka klienta

 

Opis składników Microsoft Office 365 Enterprise:

  • Delve – zyskuj szczegółowe informacje osobiste i istotne informacje na podstawie tego, z kim pracujesz i nad jaką zawartością.
  • Flow – używanie kodu nie jest wymagane. Twórz zautomatyzowane przepływy pracy między aplikacjami i usługami, aby otrzymywać powiadomienia, synchronizować pliki, zbierać dane i automatyzować nudne, czasochłonne zadania.
  • Forms – twórz ankiety, testy i sondaże w ciągu kilku minut. Możesz wysyłać je do dowolnych osób i łatwo przeglądać wyniki w czasie rzeczywistym.
  • Kalendarz – planuj i udostępniaj godziny spotkań i zdarzeń oraz automatyczne otrzymuj przypomnienia.
  • MyAnalytics – wyrabiaj lepsze nawyki dotyczące pracy. Funkcja MyAnalytics pokazuje, jak spędzasz czas w pracy, udostępniając szczegółowe informacje o czasie poświęconym na spotkania, obsługę poczty e-mail i pracę indywidualną.
  • OneDrive – przechowuj pliki w jednym miejscu, udostępniaj je innym osobom i uzyskuj do nich dostęp z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.
  • OneNote – twórz notatki, wpisując, rysując lub pisząc. Program OneNote umożliwia organizowanie notatek i ponowne korzystanie z nich na wszystkich urządzeniach.
  • Osoby – organizuj swoje informacje kontaktowe o wszystkich znajomych, członkach rodziny i współpracownikach w jednym miejscu. Utrzymywanie kontaktu jest szybsze niż kiedykolwiek.
  • Poczta – korzystaj z poczty e-mail klasy biznesowej za pomocą rozbudowanego i znanego środowiska programu Outlook, dostępnego z komputera lub przeglądarki internetowej.
  • PowerBI – twórz dynamiczne, atrakcyjne i pozwalające wykonywać akcje pulpity nawigacyjne danych do udostępniania w firmie lub instytucji edukacyjnej.
  • PowerApps – twórz aplikacje mobilne i aplikacje sieci Web korzystające z danych, które Twoja firma lub instytucja edukacyjna już posiada, lokalnie lub w chmurze.
  • PowerPoint – udoskonalaj swoje prezentacje. Projektuj jak zawodowiec.
  • Excel – realizuj więcej zadań za pomocą narzędzia, które już znasz. Odkrywaj dane i łącz się z nimi, modeluj je i analizuj oraz wizualizuj szczegółowe informacje.
  • Project – opracowuj plany projektu, przydzielaj zadania, śledź postęp i zarządzaj budżetami, dotrzymując terminów określonych w harmonogramie.
  • SharePoint – udostępniaj zawartość, informacje oraz aplikacje i zarządzaj nimi, aby zwiększyć możliwości pracy zespołowej, szybko znajdować informacje i bezproblemowo współpracować w całej organizacji.
  • StaffHub – zarządzaj swoim harmonogramem pracy online. Zgłaszaj wnioski urlopowe, wnioski o zastępstwo na zmianie oraz komunikuj się bezpośrednio ze swoimi współpracownikami i zwierzchnikami.
  • Stream – udostępniaj klipy wideo z zajęć, spotkań, prezentacji, sesji szkoleniowych lub inne klipy wideo osobom w Twojej firmie bądź instytucji edukacyjnej.
  • Sway – twórz i udostępniaj atrakcyjne, interakcyjne raporty, prezentacje, historie osobiste i nie tylko. Aplikacja Sway wyręczy Cię w projektowaniu.
  • Teams – oparty na czacie obszar roboczy z możliwością dostosowywania w usłudze Office 365.
  • To-Do – wykonuj najważniejsze zadania każdego dnia, zarządzaj nimi oraz określaj priorytety.
  • Video – udostępniaj klipy wideo z zajęć, spotkań, prezentacji, sesji szkoleniowych lub inne klipy wideo osobom w Twojej firmie bądź instytucji edukacyjnej.
  • Visio – diagramy połączone z danymi umożliwiają upraszczanie i wizualne przedstawianie złożonych informacji.
  • Word – pokaż swoje możliwości. Utworzenie atrakcyjnego dokumentu od podstaw jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
  • Yammer – komunikuj się z odpowiednimi osobami, udostępniaj informacje między zespołami i organizuj projekty ze współpracownikami lub innymi uczestnikami zajęć.
  • Zabezpieczenia i zgodność – spełniaj wymagania prawne, przepisowe i techniczne w zakresie zabezpieczeń zawartości oraz użycia danych w organizacji.
  • Zadania – twórz zadania i zarządzaj nimi w programie Outlook.