Aktualności

3.01.2023

Wyzwania dla Cyberbezpieczeństwa w 2023 roku

Lata mijają, ale jedno się nie zmienia – wciąż pojawiające się nowe wyzwania w zakresie Cyberbepieczeństwa, przed którymi staje każda organizacja. Co nas czeka w nowym roku? Na jakie aspekty cyberbezpieczeństwa warto szczególnie zwrócić uwagę? Zapraszamy do zapoznania się z naszymi przewidywaniami, jakie będą trzy najważniejsze wyzwania przed jakimi staną organizacje w tym roku.
Zagrożenia dla infrastruktury krytycznej
Eksperci są zgodni – rok 2023 będzie rokiem zagrożeń dla infrastruktury krytycznej. Już od 2020 roku sektor publiczny jest nieustająco ulubionym celem ataków hakerskich. Wyposażeni w coraz to nowsze technologie cyberprzestępcy z rosnącym wyrafinowaniem wyszukują słabe punkty, szczególnie na styku sektora publicznego z prywatnym.
Wraz z kolejnymi instytucjami publicznymi przechodzącymi do chmury, zwiększa się zarazem pole do działania dla hakerów. Starsze rozwiązania mogą być niewystarczające w obliczu rosnącej liczby różnorodnych zagrożeń cybernetycznych, dlatego tak istotne jest trzymanie ręki na pulsie.
Ataki ransomware
Nie powinniśmy także zapominać o zagrożeniach ransomware. Ataki te, to obecnie jedno z najpoważniejszych zagrożeń, jakie może spotkać firmę. Niezmiennie najsłabszym ogniwem pozostaje czynnik ludzki, w wyniku czego nawet najlepsze zabezpieczenia mogą okazać się niewystarczające.
W nowym roku warto położyć nacisk na szkolenia antyphishingowe w organizacji, a także zwiększenie świadomości pracowników w celu zminimalizowania potencjalnego zagrożenia.
Zagrożenia związane z uwierzytelnianiem
Popularnym celem ataków staje się uwierzytelnianie i zarządzanie dostępem do tożsamości. Cyberprzestępcy będą jeszcze częściej obierać za cel tokeny uwierzytelniania wieloskładnikowego, starając się je pozyskać lub wyszukać luki w zabezpieczeniach.
Niezwykle istotne dla bezpieczeństwa organizacji jest także świadome zarządzanie dostępem do danych oraz rozumienie procesów uwierzytelniania.
Podsumowanie
Witając nowy rok i wypatrując szans, które ze sobą niesie, nie zapominajmy o starych oraz nadchodzących wyzwaniach jakie stoją przed cyberbezpieczeństwem organizacji. Tylko wtedy będziemy mogli w pełni wykorzystać potencjał swojego biznesu oraz cieszyć się spokojem w każdym z 365 dni.

10.11.2022
Integrity Partners

CyberArk podwójnym liderem w raporcie Gartnera!

Nowy raport 2022 Gartner® Magic Quadrant™ dotyczący Access Management ujrzał właśnie światło dzienne. Znalazło się w nim miejsce dla firmy CyberArk, i to od razu na pozycji lidera!
To już drugi raport Gartnera w tym roku, w którym został doceniony nasz wieloletni Partner. W poprzednim zestawieniu dotyczącym Privileged Access Management również udało im się obronić pozycję lidera, czwarty raz z rzędu!

CyberArk jest w tym roku jedynym liderem w obu raportach, co jeszcze bardziej podkreśla wartość tej organizacji jako naszego Partnera. Opracowana przez nich platforma zabezpieczeń tożsamości pozostaje najbardziej wszechstronną w branży, umożliwiając ochronę wszystkich tożsamości — ludzi i maszyn — na wszystkich urządzeniach, w środowiskach hybrydowych i chmurowych.

Gratulujemy CyberArk zdobycia tak prestiżowego wyróżnienia i życzymy na przyszłość jeszcze większych sukcesów!

Integrity Partners od lat jest jednym z wyróżniających się partnerów firmy CyberArk w regionie:
▪ Partnerstwo z CyberArk | 2008,
▪ Pierwszy Platynowy Partner w regionie CEE | 2015,
▪ Najlepszy partner w regionie CIS | 2019,
▪ Największa sprzedaż | 2021,
▪ Ponad 500 000 obsługiwanych tożsamości uprzywilejowanych,
▪ Ponad 60 wdrożeń w sektorze finansowym, publicznym i usługowym.

Jeżeli jesteś zainteresowany rozwiązaniami z zakresu cyberbezpieczeństwa skontaktuj się z nami pod adresem: marketing@integritypartners.pl

3.11.2022
Integrity Partners

TZF Polfa stawia na innowacje

Polfa Tarchomin przyciąga nowe cyfrowe talenty i pracowników z doświadczeniem w badaniach oraz produkcji leków. Obecnie blisko 700 pracowników TZF Polfa  korzysta z usług chmurowych, w tym Microsoft Teams. Organizacja stawia na zmianę kultury wewnątrz firmy a digitalizację wpisuje w strategię rozwoju całej instytucji. Dzięki temu procesowi TZF Polfa przyciąga nowe talenty i pracowników z doświadczeniem w badaniach oraz produkcji leków.
Budowa Centrum Rozwoju i Produkcji Leków Onkologicznych, największej inwestycja w historii TZF,  spowoduje ogromny skok technologiczny, ale też da nowe szanse dla szpitali oraz ludzi dotkniętych tą poważną chorobą. To unikalna inicjatywa nie tylko na skalę Polski, ale i Europy

Inwestycji towarzyszy wewnętrzna restrukturyzacja i modernizacja przedsiębiorstwa. Polfa Tarchomin postawiła na nowoczesne środowisko współpracy i komunikacji, aby dać ludziom szansę na komfortową i efektywną pracę z dowolnego miejsca oraz współpracę z klientami, szpitalami i dostawcami. Cyfryzacja niweluje podział na pracowników biurowych i fizycznych, a wraz z odchodzeniem od papierowej wersji dokumentów, przeobrażeniu ulegają też dotychczasowe role.

„W ciągu ostatnich dwóch lat TZF Polfa Tarchomin wykonała skok technologiczny. Zrealizowaliśmy wiele kluczowych projektów z różnych obszarów, w tym m.in. uruchomiliśmy nową platformę TZF.Health dla lekarzy i pacjentów oraz wdrożyliśmy system Business Intelligence do kompleksowej analizy danych, który pomoże zwiększyć efektywność sprzedaży i zarządzania finansami firmy. Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów w całej organizacji zrewolucjonizowało sposób naszej pracy. Transformacja cyfrowa utorowała zmiany także w aspekcie ludzkim, poszerzając kompetencje pracowników i przyciągając nowych. Jako innowacyjna organizacja, TZF Polfa Tarchomin jest zaszczepiana młodymi ludźmi, którzy wnoszą świeżą krew i pozytywnie się nakręcają, jeszcze bardziej motywując firmę do wdrażania nowych narzędzi cyfrowych” – mówi Arkadiusz Gronek, CIO w TZF Polfa Tarchomin.

 
Zetka i boomer w kompetencyjnej symbiozie
Młodych profesjonalistów przyciąga praca z dostępem najnowocześniejszego sprzętu i technologii. Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności cyfrowych, które są domeną młodszego pokolenia. Ich obecność napędza transformację cyfrową

„Młode pokolenia są przyzwyczajone do pracy z nowymi narzędziami. To bardzo ważne i rozwojowe, że firma z 200-letnią tradycją dąży, by temu sprostać i chce mieć na pokładzie kompetentnych ludzi zaznajomionych z technologiami. Różnorodność napędza cyfryzację i innowacyjność – kluczowe elementy rozwoju w Polskiej Dolinie Cyfrowej – a także motywuje do pracy w zróżnicowanych zespołach i otwartości na uczenie się nowych kompetencji” – zauważa Anna Wardziak, szefowa departamentu Modern Work i Security z polskiego oddziału Microsoft.

Kluczową rolę w Tarchomińskich Zakładów Farmaceutycznych odgrywa zespół pracowników z bogatym doświadczeniem, których kwalifikacje zawodowe i doświadczenie stanowią o wielu przewagach na rynku.

„Jesteśmy świadomi wyzwań związanych z realizacją projektów, które wymagają szczególnej wiedzy eksperckiej. Praca w farmacji wiąże się z ogromem kompetencji, ale też przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa, dyscypliną i odpowiedzialnością. Ich ukształtowanie wymaga często lat doświadczenia” – podkreśla Wojciech Hubert, IT Infrastructure Manager w TZF Polfa Tarchomin.

 
Cyfrowa odporność
Z perspektywy firmy farmaceutycznej, której zasadnicza część działalności opiera się na budowaniu relacji z lekarzami, moment zwrotny stanowił pandemiczny lockdown. Chęć utrzymania ciągłości działania firmy podczas fali restrykcji i ograniczeń znacząco przyspieszyła jej cyfrowy rozwój, przenosząc wiele procesów do sfery online. W 2021 r. powstała platforma omnichannel TZF.Health, służąca do utrzymania kontaktów z lekarzami, a jednocześnie pozwalająca firmie realizować jej misję edukacyjną w obszarze zdrowia. Aby podtrzymać częstotliwość i jakość organizowanych przez Polfę Tarchomin konferencji o tematyce medycznej, zaczęto organizować je w formule hybrydowej. Dzięki ogólnopolskiej transmisji, dostęp do nich zyskali nie tylko lekarze zaproszeni przez przedstawicieli handlowych spółki, ale również specjaliści branżowi z całej Polski.

Firma wprowadziła także system cyfrowego obiegu dokumentów, pozbywając się ogromnej ilości dokumentów papierowych krążących pomiędzy pomieszczeniami i budynkami. Wychodzący z obiegu system pocztowy Exchange w wersji lokalnej został zamieniony na nowoczesne środowisko hybrydowe Microsoft. Stara centrala telefoniczna została zlikwidowana, a numery telefonów przeniesione do telefonii IP zintegrowanej ze środowiskiem Teams. Usługi obudowane nowoczesnymi narzędziami do współpracy i komunikacji (Teams, SharePoint, OneDrive) są dostępne na każdym urządzeniu np. laptopie i komórce zarówno w biurze jak i poza nim. Stanowią modelową bazę do dalszego rozwoju i budowy środowiska zgodnego z kierunkiem Digital Workplace.

„Szybkie i skuteczne wdrożenie rozwiązań Microsoft w Polfie Tarchomin podniosło nie tylko poziom produktywności pracowników, ale również bezpieczeństwo w całej organizacji. Niezwykle budujący jest widok postępującej transformacji cyfrowej w branży farmaceutycznej. Jest nam niezmiernie miło, że możemy łączyć tradycję z nowoczesnością i dostarczać tak dobre narzędzia firmie z 200-letnią historią. To właśnie takie firmy jak Polfa Tarchomin potwierdzają gotowość polskiego rynku na wykorzystywanie najlepszych  rozwiązań cyfrowych.” – mówi Sławomir Sip, Cloud Sales Director w Integrity Partners.

Pracownicy mają dostęp do tego cyfrowego środowiska z każdego miejsca na świecie. W rezultacie wszyscy zatrudnieni w TZF Polfa wykazują się dzisiaj kompetencjami miękkimi i umiejętnościami cyfrowymi. Ich zdobywaniu sprzyja szereg inicjatyw podnoszących kompetencje przyszłości, ale też nacisk Polfy na międzypokoleniowy transfer wiedzy – zmianę kultury pracy, ambitne programy rozwojowe, szkolenia naukowe oraz możliwość odbycia stażu i intensywnego rozwoju zawodowego.

28.10.2022
Integrity Partners

Microsoft Partner Awards 2022 – relacja z konferencji 

Microsoft Partner Awards 2022
Microsoft Partner Awards 2022  już za nami. Tegoroczna edycja wydarzenia przyniosła ze sobą nie tylko okazję do spotkania się z wieloma ekspertami z branży, ale i potwierdzenie silnych kompetencji, którymi może poszczycić się Integrity Partners. 

W tym roku zostało nagrodzonych dwanaście najlepszych firm partnerskich. Nagrody przyznawane przez Microsoft są od lat wyróżnieniem dla organizacji, które skutecznie wdrażają bezpieczne i innowacyjne rozwiązania technologiczne u swoich Klientów.  

Integrity Partners w tym roku zdecydowanie wraca z konferencji z największą liczbą wyróżnień. Dzięki ciężkiej pracy całego naszego Zespołu udało nam się zdobyć jako jedynemu partnerowi na całej konferencji nie jedną, ale, aż dwie statuetki! 

W kategorii Partner Roku Modern Work zostaliśmy wyróżnieni za ekspercką wiedzę, imponujące wyniki sprzedaży i aktywne poszukiwanie nowych projektów. 

Z kolei w kategorii Partner Roku Security doceniono fakt, że potrafimy zadbać o najwyższy poziom bezpieczeństwa  organizacji, wykorzystując eksperckie kompetencje i unikalną wiedzę. 

Dla Integrity Partners bezpieczeństwo klientów w chmurze to najwyższy priorytet, a Zero Trust to zasada, którą kierujemy się na co dzień, komunikując, edukując i z sukcesem wdrażając ją w polskich organizacjach. Przeprowadziliśmy już dziesiątki symulacji ataków, by zadbać o najwyższy poziom bezpieczeństwa, dbając o świadomość i adaptację najlepszych praktyk. 

Zwycięstwo w obu tych kategoriach to dla nas nie tylko potwierdzenie wysokich kompetencji, ale przede wszystkim sygnał, że warto w kolejnych latach stawać się jeszcze lepszymi. 

Bardzo dziękujemy za wyróżnienie i do zobaczenia za rok! 😊 

https://youtu.be/XuzZ1vbicdw

Integrity Partners Security Days 2022 - relacja
29.09.2022
Integrity Partners

Integrity Partners Security Days 2022 – relacja z wydarzenia

Integrity Partners Security Days 2022 – po raz kolejny na wysokim poziomie

Już po raz szesnasty organizowaliśmy konferencję Integrity Partners Security Days. Jak co roku wydarzenie przyciągnęło ekspertów z dziedziny CyberSecurity i Klientów zainteresowanych tematyką ochrony tożsamości uprzywilejowanych, urządzeń mobilnych, poczty e-mail czy wykrywaniem anomalii.
Security Days – merytoryczne prezentacje
Konferencję otworzył Grzegorz Brol, CEO Integrity Partners oraz Mariusz Szczęsny, CyberSecurity Business Unit Director i Artur Wrześniewski, CyberSecurity Operations Manager.

Partnerzy wydarzenia postarali się o wyjątkowo ciekawe prezentacje przedstawiające współczesne zagrożenia cybernetyczne. Agenda wydarzenia obfitowała w praktyczne zagadnienia CyberSecurity, a tematyka nawiązywała do atrakcji wieczoru.

Lista tematów:

Wywiad cybernetyczny jako suplement diety inżynierów SOC – Mateusz Olszewski i Maciej Martinek (Recorded Future)
Gdzie projektów ochrony tożsamości sześć, tam nie ma co jeść – Bartosz Kryński (CyberArk)
Cyber Pączek – Droga do całkowitej autonomii – Bartłomiej Ozon (Darktrace)
„Business continuity” firmy, a ataki ransomware – ciężki orzech do zgryzienia – Seweryn Jodłowski (SentinelOne)
Malinowa chmurka – przepis Tenable na udany wypiek – Sebastian Mazurczyk (Tenable)
Jak oddać dane do chmury i zachować nad nimi pełną władzę? – Piotr Wróbel (Thales)
Ransomwarowe rewolucje i przepis na przeżycie – Mateusz Ossowski (Barracuda)
Bezpieczeństwo na wynos – czyli jak chronić urządzenia mobilne przed zagrożeniami – Welat Grigoleit (Zimperium)

Atrakacja dla uczestników
W tym roku konferencja odbyła się w podwarszawskim Pałacu Alexandrinum, gdzie uczestnicy mogli liczyć na dwa dni merytorycznych prezentacji, networkingu oraz integracji. W ramach atrakcji przygotowaliśmy pokaz gotowania, w którym wzięli udział znani szefowie kuchni z programu Master Chef. Oprócz tego goście mogli podziwiać pokaz barmański w wykonaniu Mistrza Świata i Mistrza Polski w pokazach typu Flair.

Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo i zapraszamy na kolejne nasze wydarzenia!

 

Partnerami konferencji Integrity Partners Security Days 2022 byli:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/uAlhU3fOe2o

CyberArk liderem Gartnera PAM 2022
28.07.2022
Integrity Partners

CyberArk ponownie liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ dla Privileged Access Management 2022

CyberArk ponownie liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ dla Privileged Access Management 2022

To co było praktyczne pewne, stało się faktem. CyberArk został uznany liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ dla Privileged Access Management (PAM). Jest to kolejna nagroda dla firmy specjalizującej się w dostępie uprzywilejowanym, której jesteśmy wieloletnim partnerem. CyberArk ponownie został sklasyfikowany na najwyższej pozycji zarówno pod względem wdrożenia rozwiązania, jak i swojej wszechstronnej wizji.

Najlepszy Partner

CyberArk posiada duży ekosystem partnerski, a Integrity Partners jest jego częścią i liderem w regionie East. W ostatnim czasie świętowaliśmy najlepszą sprzedaż produktów CyberArk, a Grzegorz Brol (CEO Integrity Partners) dołączył do Rady Doradczej Partnerów (PAC) CyberArk. Takie wyróżnienia tylko napędzają nas do dalszej, ciężkiej pracy.

Oferta produktowa

Oferta PAM CyberArk jest bardzo konkurencyjna, oferując jedne z najbardziej dojrzałych możliwości na rynku, zwłaszcza Privileged Account & Session Management (PASM) i jego funkcje Secrets Management, a także zarządzanie dostępem uprzywilejowanym, poświadczeniami, rejestrowanie i raportowanie, integrację i automatyzację pokrewnych technologii oraz Cloud Infrastructure Entitlements Management (CIEM).

CyberArk był pierwszym dostawcą PAM, który wprowadził zarówno Secrets Management, jak i funkcjonalność CIEM w swoim produkcie. W bogatym portfolio można ponadto znaleźć:

PASM z Privileged Access Manager,
Privilege Elevation and Delegation Management (PEDM) z narzędziem Endpoint Privileged Manager,
zarządzanie wpisami tajnymi,
zarządzanie aplikacjami za pomocą Secrets Manager,
funkcjonalność CIEM z Cloud Entitlements Manager.
zdalne narzędzie PAM o nazwie Vendor Privileged Access Manager.

Identity Security Platform

Nowoczesne, ujednolicone podejście oparte na Zero Trust i najmniejszych przywilejach, czyli Identity Security

Skoncentrowana na inteligentnej kontroli uprawnień funkcja Identity Security bezproblemowo zabezpiecza dostęp do wszystkich tożsamości i elastycznie automatyzuje cykl życia tożsamości, zapewniając ciągłe wykrywanie zagrożeń i zapobieganie im, chroniąc najbardziej krytyczne zasoby.

Platforma CyberArk Identity Security Platform jest używana przez większość firm z listy Fortune 500 oraz przez organizacje rządowe na całym świecie.

 

Skontaktuj się z nami – przedstawimy najkorzystniejszą ofertę wdrożenia rozwiązań CyberArk w Twojej organizacji!

18.07.2022
Integrity Partners

Impact 2022: Trendy w dziedzinie bezpieczeństwa tożsamości, inwestycje i innowacje

Impact 2022 już za nami. Co przyniosła ze sobą kolejna już edycja konferencji organizowanej przez CyberArk? Jakie trendy będą wyznaczać kierunki rozwoju branży w kolejnych latach? Zapraszamy do zapoznania się z naszą relacją z konferencji.

 
CyberArk Impact – platforma dialogu dla specjalistów w dziedzinie cyberbezpieczeństwa
Specjaliści zajmujący się cyberbezpieczeństwem po raz kolejny wzięli udział w CyberArk Impact, by wymieniać między sobą cenne doświadczenie zdobywane podczas codziennej pracy nad eliminacją zagrożeń. Profesjonaliści z całego świata przybyli do Bostonu (osobiście lub wirtualnie), aby uczestniczyć w konferencji poświęconej bezpieczeństwu tożsamości. Podczas trzech dni Impact 2022 dzielili się swoimi historiami, słuchali opinii innych ekspertów i poznawali innowacyjne rozwiązania, które już teraz wyznaczają nowe standardy w cyberbezpieczeństwie.

 
Cyfrowy świat jest skomplikowany – cyberbezpieczeństwo nie powinno takie być
Partnerzy i klienci CyberArk zebrani podczas wydarzenia zwracali uwagę, że skuteczna ochrona przedsiębiorstwa oznacza ochronę uprzywilejowanego dostępu. Podczas gdy wymuszona przez pracę zdalną cyfryzacja, rosnące zagrożenia cybernetyczne oraz zwykła konieczność zaczęły napędzać gruntowne zmiany w branży, patrzący w przyszłość liderzy bezpieczeństwa myśleli już nieszablonowo i odważnie sięgali po nowe rozwiązania.

Zdali sobie sprawę, że zabezpieczanie tożsamości wszędzie tam, gdzie jest to możliwe – w centrach danych, środowiskach hybrydowych, wielochmurowych i SaaS – jest stale rosnącym, wieloaspektowym wyzwaniem, które wymaga inteligentnej kontroli uprawnień, a także sprawnego zarządzania dostępem i tożsamością – wszystko to uzupełniane o kompleksową analizę danych. Nie oznacza to jednak, że musi to być skomplikowane.

O to właśnie chodzi w wizji CyberArk Identity Security – podejście zorientowane na bezpieczeństwo, oparte na głębokiej wiedzy w temacie bezpieczeństwa uprawnień, aby móc ułatwić organizacjom zabezpieczanie tożsamości zarówno ludzi, jak i  maszyn, z dostępem do wszystkich zasobów z każdej możliwej lokalizacji. Dzięki temu rozwiązaniu organizacje będą miały możliwość osiągnąć wymierną redukcję ryzyka cybernetycznego i osiągnąć swoje strategiczne cele biznesowe.

 
Jedna ujednolicona platforma bezpieczeństwa tożsamości w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w sześciu kluczowych obszarach
W inauguracyjnym przemówieniu założyciel CyberArk, prezes i dyrektor generalny Udi Mokady przedstawił konkretne kroki, jakie zostały podjęte w ciągu ostatniego roku w celu wzmocnienia istniejących rozwiązań i wprowadzenia na rynek nowych innowacji, które ujednolicają bezpieczeństwo tożsamości w sześciu kluczowych obszarach.

Dostęp dla pracowników i klientów: Przewiduje się, że do końca 2022 r. jedna czwarta profesjonalistów będzie w pełni pracowała zdalnie, a obecnie aż 42% z nich już pracuje w trybie hybrydowy. Możliwość dostępu do zasobów firmy z dowolnego miejsca staje się więc koniecznością. Odpowiedzią na to wyzwanie mogą być jedynie rozwiązania zapewniające zaawansowaną ochronę dostępu uprzywilejowanego, takie jak CyberArk Secure Web Sessions.

 

Bezpieczeństwo punktów końcowych: Ataki ransomware w punktach końcowych są wciąż rosnącym problemem. Skutecznie poradzić sobie z nimi mogą jedynie rozwiązania z kontrolą uprawnień i aplikacji, ochroną przed kradzieżą poświadczeń, a także silnym uwierzytelnianiem wieloskładnikowym dla każdej próby eskalacji.

 

Zarządzanie dostępem uprzywilejowanym: Zarządzanie dostępem uprzywilejowanym (PAM) pomogło rozwiązać wiele poważnych wyzwań w zakresie bezpieczeństwa. Niezależnie czy są to rozwiązania PAM samoobsługowe, czy te oparte na SaaS, dziś organizacje mogą kompleksowo chronić każdy rodzaj uprzywilejowanego dostępu m.in. z pomocą CyberArk.

 

Zarządzanie tajemnicą organizacji: Im bardziej organizacje przekształcają się cyfrowo, tym więcej jest tajemnic dotyczących aplikacji, które pragniemy chronić przed niepowołanym dostępem. Dlatego tak istotne jest upraszczanie procesów i skalowanie poziomów zabezpieczeń. CyberArk Secrets Hub umożliwia centralne przeglądanie, kontrolowanie i audytowanie tajemnic organizacji, bez jednoczesnego zakłócania pracy programistów.

 

Zarządzanie tożsamością: W ekosystemie każdego przedsiębiorstwa istnieją miliony zdarzeń związanych z tożsamością – sprawdzenie wszystkich z nich (nie mówiąc już o ustalaniu priorytetów i reagowaniu na nie) jest ogromnym problemem. Aby pomóc przedsiębiorstwom przezwyciężyć to wyzwanie, CyberArk zaprezentował Identity Flows – jednopanelowe rozwiązanie do orkiestracji tożsamości, które pomaga organizacjom w automatyzacji zadań i przyspiesza reagowanie na zagrożenia.

 

Zabezpieczenie dostępu do chmury: Aż 52% organizacji nie przeprowadza krytycznych kontroli bezpieczeństwa skoncentrowanych na tożsamości w środowisku chmury CyberArk Secure Cloud Access pomaga analizować, zabezpieczać i monitorować uprzywilejowany dostęp do chmury publicznej, zapewniając Twojej organizacji dodatkową ochronę.

 

 
Stwórzmy razem bezpieczniejszą przyszłość dla biznesu
Świat cyfrowy doświadcza przełomowych zmian – i przełomowych wyzwań, które zmuszają organizacje do ponownego przemyślenia indywidualnego podejścia do zarządzania dostępem uprzywilejowanym i tożsamością. Możemy wykorzystać te wyzwania i zbudować bezpieczniejszy świat.

Przyjmując ujednolicone podejście do bezpieczeństwa tożsamości, skoncentrowane na inteligentnej kontroli uprawnień, organizacje mogą lepiej bronić się nawet przed największymi źródłami zagrożeń.

Zakończenie wsparcia Microsoft Exchange
2.06.2022
Integrity Partners

Koniec wsparcia dla Microsoft Exchange w wersji 2013 i 2016

Przypominamy o ogłoszonej wcześniej przez Microsoft informacji dla użytkowników systemów MS Exchange w wersji 2013 i 2016:

Dniu 20 kwietnia 2022 roku została opublikowana ostatnia aktualizacja zbiorcza (CU) obejmująca swoim zakresem wersje Exchange Server 2013 oraz Exchange Server 2016.

Zgodnie z informacją udostępnioną przez Microsoft następna aktualizacja zbiorcza CU będzie obejmowała wyłącznie wersje od Exchange Server 2019 i zostanie ona wydana w drugiej połowie 2022.

Wersje Exchange Server 2013 oraz Exchange Server 2016 nie otrzymają już poprawek w ramach mainstream suport, kolejne CU nie będą obejmowały wymienionych wersji.

Wersje te będą  otrzymywały wyłącznie SU (aktualizacje bezpieczeństwa dla krytycznych luk).

 

Wraz z wydaniem CU23 dla Exchange Server, Microsoft zmienia również cykle wydawnicze zbiorczych poprawek z kwartalnego na półroczny.

 

W związku z powyższą informacją sugerujemy użytkownikom:

– wersji MS Exchange 2013 i 2016 –  dokonanie upgrade do nowszej wersji

– użytkownikom MS Exchange w wersji powyżej 2019  – zaplanowanie instalacji kolejnych CU zgodnie z półrocznym harmonogramem ich udostępniania.

 
Przedłuż wsparcie MS Exchange 2013 i 2016!

Rozpoczęła się cyfrowa ewolucja artykuł
4.04.2022
Integrity Partners

Rozpoczęła się Cyfrowa Ewolucja! Poznaj nową stronę internetową Integrity Partners.

Nowa, przejrzysta, intuicyjna – taka właśnie jest nowa strona internetowa Integrity Partners. W specjalnych zakładkach znajdziesz naszą historię, produkty Cloud, Cyber Security oraz Managed Services, fachowe artykuły, zaproszenia na webinary i wiele więcej. Poniżej znajduje się krótka instrukcja, jak poruszać się po naszym nowym serwisie. Zapraszamy!
Strona główna Integrity Partners – sprawdź wszystkie opcje
Na stronie głównej wprowadziliśmy nawigację, pozwalającą wybrać obszar, którym jesteś aktualnie zainteresowany. Zachęcamy do przetestowania i sprawdzenia wszystkich animacji, które pojawiają się wraz z przemieszczaniem się po slajderach.
W prawym górnym rogu też mamy kilka ciekawych funkcjonalności. Przede wszystkim to wyszukiwarka, dzięki której szybko znajdziesz każdą treść w naszym serwisie. Klikając w ikonę flagi, możesz przełączyć się na wersję anglojęzyczną. Trzy poziome kreski to popularny na stronach internetowych hamburger menu. Po kliknięciu rozwinie się menu strony, z poziomu której możemy szybko przenieść się do produktów Cloud, ofert pracy, czy referencji.

Hamburger menu – wszystko w jednym miejscu
Z tego poziomu możesz dostać się praktycznie w każdy zakątek naszej strony internetowej. W sekcji „Rozwiązania” znajdziesz wszystkie produkty i usługi, jakie oferujemy z podziałem na kategorie. Znajdziesz tu również klikalny baner promujący artykuł, rozwiązanie lub ofertę pracy.
Pewnie zauważyłeś czerwone kółka z numerami. To informacja, że na konkretnej podstronie znajduje się nowy materiał.

Nawigacja na podstronach – znajdź to czego szukasz
Tak jak na stronie głównej, tak i na poszczególnych podstronach dodaliśmy intuicyjną nawigację po stronie. Łatwo możesz przejść do sekcji i zobaczyć nasze produkty, obszary specjalizacji, schemat pracy z Klientem, nagrody i inne istotne informacje.

Formularze kontaktowe – pozostańmy w kontakcie
Na każdej podstronie umieściliśmy formularz kontaktowy, by dać Ci możliwość szybkiego kontaktu z nami. Jeśli uznasz po przeczytaniu opisu usługi, że jesteś zainteresowany wdrożeniem jej w swojej organizacji, nie musisz już szukać adresu mailowego do nas. Wystarczy, że wypełnisz formularz znajdujący się na stronie, na której aktualnie się znajdujesz, a my zajmiemy się resztą.
Oprócz formularzy kontaktowych dajemy Ci możliwość porozmawiania z nami na chacie. W prawym dolnym rogu znajdziesz ikonkę wiadomości. Po kliknięciu w nią możesz rozpocząć konwersację z naszym konsultantem.

Produkty Cloud i CyberSecurity – filtruj i wybierz
To chyba najbardziej rozbudowana opcja na naszej stronie internetowej. Posegmentowaliśmy wszystkie nasze produkty i usługi na kategorie i podkategorie, tak by łatwo było znaleźć interesujące Cię rozwiązanie. Przejdź do strony z produktami Cloud lub CyberSecurity, wybierz kategorię i wyszukaj produkt, który spełnia Twoje oczekiwania.

Aktualności – artykuły eksperckie pod ręką
W zakładce Aktualności umieściliśmy filtry z kategoriami i tagami do każdego artykułu. Jeśli chcesz zagłębić się w lekturę artykułów na temat Microsoft Defender, wystarczy przefiltorwać wszystkie materiały (np. kategoria Cloud i tag Microsoft Defender). Miłej lektury!

Webinary – zarejestruj się i poznaj nowe rozwiązania
W zakładce Webinary znajdziesz wszystkie nadchodzące warsztaty online, jak i te dostępne w opcji VOD. Jeśli jeszcze nie uczestniczyłeś w naszych webinarach, koniecznie zarejestruj się (lub pobierz nagranie).

Dziękujemy, że dołączyłeś do naszej ewolucji!
Mamy nadzieję, że będziesz często odwiedzał naszą nową stronę internetową. Zapewniamy dużą dawkę wiedzy merytorycznej (artykuły eksperckie i webinary) oraz szeroki wachlarz produktów i usług.
A teraz do dzieła! Sprawdź stronę Integrity Partners!

Nowy Microsoft Defender for Business dostępny w wersji preview - grafika
28.02.2022
Dominik Mostowski

Nowy Microsoft Defender for Business dostępny w wersji preview

Zgodnie z zapowiedziami z minionego Ignite 2021, Microsoft udostępnia w wersji preview kolejny produkt z rodziny bezpieczeństwa – Microsoft Defender for Business. Młodszy brat znanego już od kilku lat systemu klasy EDR, Microsoft Defender for Endpoint, oferuje rozwiązanie klasy Enterprise dla organizacji do 300 użytkowników, wprowadzając jednocześnie zmiany w licencjonowaniu i pozycjonowaniu produktów z rodziny Defender.

To, jakie są obecnie wersje systemu Defender dla stacji roboczych (w zasadzie końcówek, ponieważ serwery także mieszczą się w tym zakresie), wymaga pewnego uporządkowania. Najlepiej te dane prezentuje poniższa tabela:

(2) These capabilities are optimized for small and medium-sized businesses.

 

Szczegółowe porównanie wersji Defendera znajduje się na witrynie Compare Microsoft Defender for Business to Microsoft Defender for Endpoint Plans 1 and 2

 

Z powyższego widać, że Defender for Business jest idealnym rozwiązaniem także dla dużych organizacji, które niekoniecznie są w stanie wykorzystać narzędzia do huntingu, jednak licencjonowanie mówi wprost – MDB jest dla organizacji poniżej 300 użytkowników. Szczegóły cennika nie są jeszcze znane, jednak patrząc na ofertę rozwiązań Microsoft M365 Business Premium vs E3/E5 można być praktycznie pewnym że będzie to świetna propozycja dla wielu firm i instytucji.

Dodatkowe elementy, które zapewnia nam MDB, to między innymi web content filtering oraz zarządzanie firewallem systemowym. Te funkcje zdecydowanie ułatwiają kompleksowe zaadresowanie potrzeb w zakresie zabezpieczenia stacji. Same stacje, czy to Windows 10/11, czy też macOS, Linux, a nawet urządzenia mobilne Android oraz iOS, podłączymy do MDB bez najmniejszego problemu.

O zaletach systemów EDR nie trzeba nikogo przekonywać, a dodatkowym motorem do wdrożenia MDB jest możliwość rezygnacji z wykorzystywanego rozwiązania tradycyjnie nazywanego systemem antywirusowym na rzecz wbudowanego w Win10/11 Windows Defendera. Prostota wdrożenia za pomocą Microsoft Endpoint Managera na pewno zostanie zauważona przez organizacje z niego korzystające.

Może zabrzmi to przewrotnie, ale systemy EDR można poniekąd traktować jako bezobsługowe. Mechanizmy AIR (Automated investigation and response) mogą reagować automatycznie, usuwając zagrożenie i „cofając” wszystkie wyrządzone szkody. w ramach modułu EDR pozwala na wyśledzenie każdego zdarzenia, które się pojawiło od momentu rozpoczęcia incydentu, aż do jego ujawnienia i zatrzymania. Bezpieczeństwo wprost z chmury!

 

Jak uruchomić nowego Defendera for Business?
Dla firm zainteresowanych przetestowaniem rozwiązania MDB mamy propozycję specjalną. Integrity Partners jako partner Microsoft specjalizujący się we wdrożeniach Modern Workplace oraz Security oferuje swoim klientom możliwość włączenia licencji próbnych narzędzia Defender for Business. Liczba licencji jest ograniczona, zachęcamy do kontaktu z nami – i przeprowadzenia 90 dniowego testu opisanych funkcji we własnym środowisku.*

[*] Uwaga: preview nie będzie widoczny dla klientów posiadających wyższe pakiety usług, jak np. Defender for Endpoint Plan 2

 

Manifest wielostronny w sprawie cyberprzestępczości
17.01.2022
Integrity Partners

Manifest wielostronny w sprawie cyberprzestępczości

W styczniu 2022 r. państwa członkowskie Organizacji Narodów Zjednoczonych (ONZ) rozpoczynają negocjacje w sprawie nowej globalnej konwencji o cyberprzestępczości, uruchamiając wieloletni proces mający na celu zwiększenie międzynarodowych zdolności prawnych do zwalczania naruszeń w sieci.  
Wysiłki te wzbudziły jednak obawy, że nowy traktat może podważyć prawa człowieka lub istniejące systemy współpracy międzynarodowej. Mając to na uwadze, we wrześniu ubiegłego roku Cybersecurity Tech Accord połączył siły z CyberPeace Institute, by wspólnie opublikować manifest – Multistakeholder Manifesto on Cybercrime.
Chociaż traktat może potencjalnie poprawić współpracę międzynarodową, wiele osób obawia się, że inicjatywa ta stanowi okazję dla rządów do ograniczenia wolności słowa w Internecie, a także podważenia istniejących międzynarodowych instrumentów współpracy. Powyższe obawy wynikają z oświadczeń państw, które już przedłożyły swoje stanowisko w sprawie nowego traktatu.

 
Ponadto niektóre z tych oświadczeń nie zawierają żadnej wzmianki o tym, w jaki sposób nowa konwencja dotycząca cyberprzestępczości powinna uwzględniać prawa człowieka. Niepokojące jest to, że jednymi z najgłośniejszych zwolenników nowego traktatu o cyberprzestępczości są rządy, które od dawna przymykają oko na operacje cyberprzestępcze odbywające się w ich własnych granicach.
Podczas gdy część rządów złożyło wstępne oświadczenia, wiele innych nie określiło, co należy traktować priorytetowo i jak podejść do konstruowania nowego, międzynarodowego instrumentu walki z cyberprzestępczością. To właśnie dla tej społeczności państw opracowano Manifest Wielostronny, który został zatwierdzony przez ponad 60 podmiotów z całego społeczeństwa obywatelskiego, sektora prywatnego i liderów myśli.
Manifest wyjaśnia, że nowa konwencja dotycząca cyberprzestępczości nie może być negocjowana za zamkniętymi drzwiami i musi priorytetowo traktować potrzeby ofiar nad potrzebami państw. Ten proces musi być tak przejrzysty i oparty na konsensusie, jak to tylko możliwe, ponieważ jego wynik będzie miał poważne konsekwencje dla organizacji, osób i społeczeństwa.
W 2018 roku dołączyliśmy do globalnej inicjatywy Tech Accord jako sygnatariusz wspierający walkę z cyberprzestępczością. Tym samym zależy nam, by Manifest służył jako cenne źródło informacji dla rządów i interesariuszy na całym świecie. Chcemy zapewnić szeroki dostęp do dokumentu, dlatego również i my publikujemy na naszej stronie internetowej oryginalny tekst Manifestu. Mamy nadzieję, że wszystkie strony zaangażowane w proces negocjacji nowej konwencji w sprawie cyberprzestępczości zastanowią się i poprą przedstawione w niej zasady.
Pobierz Manifest w języku angielskim

Micro Focus z prestiżowym wyróżnieniem Customers' Choice od Gartnera!
14.01.2022
Integrity Partners

Micro Focus z prestiżowym wyróżnieniem „Customers’ Choice” od Gartnera!

Gartner opublikował raport Gartner Peer Insights 2021 „Voice of the Customer” for SIEM, w którym Micro Focus otrzymał wyróżnienie „Customers’ Choice” za platformę CyberRes ArcSight. Rozwiązanie otrzymało doskonałe oceny klientów i cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników.

Jesteśmy dumni z rosnącej popularności produktu naszego Partnera, z którym współpracujemy od 2021 roku. To dla nas potwierdzenie, że oferujemy naszym Klientom najlepsze narzędzia Cyber Security.

Raport Gartnera opiera się na opiniach zweryfikowanych klientów i partnerów z branży, którzy regularnie korzystają z ArcSight i innych rozwiązań SIEM. Materiał dostępny na platformie Gartner Peer Insights jest szczególnie pomocy osobom decyzyjnym, ponieważ jest odzwierciedleniem rzeczywistych doświadczeń i potrzeb użytkowników. Dzięki tym informacjom będzie zdecydowanie łatwiej podjąć decyzję odnośnie wykorzystania ArcSight w swojej organizacji.

Więcej o rozwiązaniu ArcSight

ArcSight Enterprise Security Manager wyposaża Twój zespół w potężny, konfigurowalny SIEM, który w czasie rzeczywistym wychwytuje zagrożenia oraz wbudowany SOAR dla Twojego Zespołu Obsługi Incydentów.

Nie można walczyć z zagrożeniami których nie widać, dlatego priorytetem jest odpowiednia forma wizualizacji danych. Elastyczność i wbudowane narzędzia ArcSight pozwalają na dokładną analizę bezpieczeństwa Twojej firmy.

Dzięki funkcjom takim jak agregacja, normalizacja i wzbogacanie danych, poprzez uzupełnienie ich o informacje zewnętrznych źródeł, analitycy zyskują niezawodne narzędzie do walki z cyberzagrożeniami.

Chcesz wdrożyć rozwiązanie ArcSight w swojej organizacji?

Skontaktuj się z nami!

Krytyczna luka Log4Shell – Jak się zabezpieczyć przed potencjalnym atakiem
29.12.2021
CyberArk

Krytyczna luka Log4Shell – Jak się zabezpieczyć przed potencjalnym atakiem?

Luka w oprogramowaniu Log4j (nazwana też Log4Shell) może stanowić krytyczne zagrożenie dla wielu organizacji! Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć zagrożenie i przedstawi najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa tożsamości.

 
Od kiedy o tym wiemy i o co w tym chodzi?
W listopadzie 2021 roku Fundacja Apache otrzymała zgłoszenie naruszenia bezpieczeństwa w stworzonej przez siebie bibliotece log4j. A dokładniej chodzi o funkcję, którą można wykorzystać w „złośliwym” celu. Okazało się, że gdy do bibliotek przekaże się odpowiednio przygotowany tekst z adresem strony, wtedy biblioteka spróbuje pobrać plik a następnie go uruchomić. Dalej już chyba nie trzeba wyjaśniać co można zrobić.
 
Jakiego rodzaju jest to zagrożenie?
Specjaliści od cyberbezpieczeństwa nazwali ten incydent Log4Shell i mówią nawet o największym zagrożeniu od dekad. Luka w oprogramowaniu stwarza wielkie możliwości hakerom. Bez wiedzy użytkownika mogą mieć dostęp do tysięcy wrażliwych danych.
„Aby przeprowadzić atak, osoba, która chce wykorzystać lukę, musi uzyskać kod tego ataku odczytany przez bibliotekę log4j. W tym celu może wprowadzić dane w polu formularza lub w danych technicznych połączenia, zmieniając np. nazwę swojej przeglądarki internetowej lub swojego klienta poczty e-mail.” – Eric Freyssinet, Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa we francuskiej Żandarmerii.

Co dalej?
Apache wydał już oficjalną poprawkę dostępną dla wszystkich. Instalacja aktualizacji nie jest procesem scentralizowanym i każdy użytkownik musi ją indywidualnie pobrać i zainstalować na swoim komputerze. Proces ten może zatem potrwać.
Warto dodać, że potencjalne ataki prawdopodobnie nie będą wymierzone w zwykłych użytkowników. Według ekspertów, hakerzy najpewniej powinni zaatakować największe organizacje korzystające z log4j i będące jednocześnie podatne na zagrożenie.
 
Najlepsze praktyki cyberbezpieczeństwa
Nasz wieloletni Partner i ekspert od dostępu uprzywilejowanego, firma CyberArk, zaproponował 6 zasad, którymi powinniśmy się kierować, by zmniejszyć ryzyko Log4Shell. Zachęcamy do przeczytania i wdrożenia tych zasad w swojej organizacji.
 
6 najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa tożsamości w celu zmniejszenia ryzyka Log4Shell

Instalacja poprawek: Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, podejmij natychmiastowe kroki i zainstaluj aktualizację oprogramowania Log4J wydaną przez Apache. Ważne jest również, aby zapoznać się z zaleceniami dostawców dotyczących aktualizacji dla używanych platform.
Zabezpieczenia peryferyjne: Zastosuj reguły zapory aplikacji internetowych (WAF), aby złagodzić typowe próby wykorzystania danych w ramach kompleksowej strategii obrony organizacji przed cyberzagrożeniami.
Dane uwierzytelniające: Ogranicz dostęp do zmiennych środowiskowych i lokalnych tożsamości przechowywanych w CI/CD, aby zminimalizować bezpośrednie ryzyko stwarzane przez atakujących.
Zasoby poziomu 0: Zezwalaj tylko na uprzywilejowany dostęp do określonych hostów, aby ograniczyć dostęp do zasobów warstwy 0, takich jak Active Directory i DevOps. To znacznie utrudni atakującemu włamanie do sieci.
Polityka minimalnych uprawnień: Ograniczenie dostępu do wymaganego minimalnego poziomu – i odebranie go, gdy nie jest potrzebny – może znacznie spowolnić lub zatrzymać atakującego.
Uwierzytelnianie wieloskładnikowe: Atakujący ma znacznie większe szanse na sukces, gdy nie muszą zapewnić drugiego czynnika uwierzytelniającego ani innego elementu potwierdzenia tożsamości, aby zaaplikować swój złośliwy kod.

Chcesz wdrożyć rozwiązania chroniące Twoją organizację przed potencjalnymi atakami? Skontaktuj się z nami, by dobrać odpowiedni produkt.

Microsoft Teams Essentials - nowy produkt dla małych i średnich firm
17.12.2021
Integrity Partners

Microsoft Teams Essentials – nowy produkt dla małych i średnich firm

W dobie pandemii i coraz popularniejszej pracy hybrydowej, firmy z sektora SMB (Small and Medium Business) muszą szybko przystosować się do nowej sytuacji. Postępująca transformacja cyfrowa pociąga za sobą szereg wyzwań, ale i otwiera zupełne nowe możliwości rozwoju. Microsoft Teams Essentials to odpowiedź na tę sytuację.
Teams Essentials – Dedykowana oferta dla małych i średnich firm

W odpowiedzi na potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw Microsoft przygotował nowy produkt w swojej ofercie. Microsoft Teams Essentials to nowa licencja standalone dla Microsoft Teams skierowana do firm korzystających ze spotkań online, które nie są jeszcze gotowe na całkowitą migrację do chmury Microsoft. Dostęp do Teams Essentials wygląda bardzo korzystnie cenowo, można powiedzieć wręcz, że jest skrojony na miarę SMB. To co może przyciągnąć właścicieli tych firm, to fakt, że nie trzeba mieć wykupionego całego pakietu Microsoft 365. Wystarczy mieć pakiet Teams Essentials żeby używać opcji spotkań w ramach Microsoft Teams.
Otrzymuj powiadomienia Teams na każdym mailu
Nie wszystkie firmy są gotowe na przejście o poziom wyżej z rozwiązaniami pocztowymi. Korzystając z obecnego adresu mailowego pracownicy mogą otrzymywać powiadomienia z Teams i kalendarza. Cała firma może otrzymywać informacje o zbliżającym się spotkaniu, a organizator ma podgląd kto zaakceptował zaproszenie, a kto jeszcze się waha. Pozostając przy istniejącej już poczcie można podnieść produktywność i współpracę wewnątrz organizacji poprzez opcje Teams.
Pracuj zespołowo i produktywnie

Dzięki możliwościom Teams Essentials możesz przeprowadzać spotkania dla swoich pracowników i klientów. Współpraca w trybie pracy zdalnej lub hybrydowej jest niezwykle istotna, więc warto ją uskuteczniać w najlepszy możliwy sposób. Podczas spotkań możesz prezentować nawet dla kilkuset osób. Każdy użytkownik może dzielić się swoimi projektami w ramach współdzielonego miejsca na dysku. Nagrywane spotkania możesz później udostępniać uczestnikom. Te i inne opcje w ramach licencji Teams Essential pomogą Twojej firmie zrobić pierwszy krok do transformacji cyfrowej.
W ramach Teams Essentials klienci otrzymują szereg opcji, które są dostępne w Microsoft Teams:
– organizacja spotkań online do 300 uczestników
– 10 GB współdzielonego miejsca na dysku
– możliwość integracji z kalendarzem Google
– nagrywanie spotkań
– czat i udostępnianie ekranu
– dostęp do aplikacji mobilnej
– integracja z ponad 800 aplikacjami
– i wiele więcej …
Wszystko to sprawia, że każda, nawet mała organizacja będzie miała szansę na produktywne spotkania w rozsądnej cenie. Poniżej przedstawiamy porównanie pakietów Microsoft Teams.
[caption id="attachment_2025" align="aligncenter" width="556"] Powyższy cennik może się zmienić.[/caption]
 
Zachęcamy do kontaktu, gdyby któraś z opcji była interesująca dla Twojej organizacji.

Integrity Partners z nagrodą Darktrace EMEA Service Partner of the Year 2021
26.10.2021
Integrity Partners

Integrity Partners z nagrodą Darktrace EMEA Service Partner of the Year 2021

Z dumą informujemy, że Integrity Partners zostało wyróżnione nagrodą Darktrace Service Partner of the Year 2021 dla regionu EMEA.
Już po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni jako kluczowy Partner firmy Darktrace, która specjalizuje się w wykrywaniu anomalii sieciowych w oparciu o machine learning. Nagroda jest owocem ciężkiej pracy całego zespołu Integrity Partners. Od lat wyposażamy organizacje w najnowocześniejszą technologię Darktrace, dzięki czemu nasi klienci 
Nagroda Services Partner of the Year jest szczególnie dla nas ważna, ponieważ pozycjonuje Integrity Partner na lidera w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
 

 
Więcej o rozwiązaniu Darktrace
Darktrace Enterprise Immune System wykrywa i klasyfikuje zagrożenia w całym przedsiębiorstwie. Wykorzystuje czołową na świecie technologię uczenia maszyn oraz sztuczną inteligencję, by wykrywać, klasyfikować i wizualizować potencjalne zagrożenia. Oprócz niezwykłej skuteczności działania jego niewątpliwą zaletą jest również szybka instalacja. Ponadto w odróżnieniu od podejścia opartego na zasadach i sygnaturach, Darktrace Enterprise nie opiera się na atakach historycznych, by przewidzieć przyszłość. Zamiast tego buduje własną, unikalną wiedzę o tym, jak wygląda typowe zachowanie w danej firmie i potrafi wykrywać pojawiające się zagrożenia w czasie rzeczywistym, w tym zagrożenia z wykorzystaniem informacji poufnych oraz zautomatyzowane wirusy, takie jak oprogramowanie ransomware.
Jesteś zainteresowany rozwiązaniem Darktrace? Napisz do nas!

Zaawansowani specjaliści i droga na szczyt, czyli kolejne Microsoft Advanced Specializations
27.08.2021
Krzysztof Szczepański

Zaawansowani specjaliści i droga na szczyt, czyli kolejne Microsoft Advanced Specializations

Realizacja skomplikowanych projektów w obszarze cloud wiąże się z koniecznością głębokiej znajomości narzędzi z portfolio Microsoft.
Dobranie odpowiednich rozwiązań do wymagań poszczególnych klientów – mając na uwadze specyfikę każdej firmy oraz potrzeby wynikające między innymi z konkretnych regulacji prawnych sprawiają, że w cenie jest partner elastycznie podchodzący do wdrożeń. Przede wszystkim jednak, znający szerokie, wszechstronne możliwości, pozwalające na daleko posuniętą indywidualizację rozwiązań.
Microsoft Advanced Specializations
Idąc tym tropem, Microsoft zdecydował o specjalnym premiowaniu swoich wybranych partnerów, których doświadczenie i kompetencje techniczne są poparte referencjami uzyskanymi od najważniejszej kategorii audytorów – czyli klientów docelowych.
Nowym sposobem weryfikacji tych umiejętności technicznych jest wprowadzona w 2021 roku kategoria „Advanced Specialization (microsoft.com)”. Ten sposób granularnej oceny konkretnych obszarów doświadczenia pozwala wyłonić z szerokiego grona partnerów firmy i specjalistów, którzy zapewniają najlepszy dobór oferty do konkretnej potrzeby klienta.
Przy skokowym wzroście liczby obszarów pokrywanych przez oprogramowanie i hardware związany z Microsoft takie wyróżnienie można porównać z dobrym oznaczeniem szlaku turystycznego. Wprawdzie możesz dotrzeć do punktu docelowego na przełaj, ale zajmie to więcej czasu, możesz trafić na potok nie do przeskoczenia – a szlak poprowadzi Cię właśnie tam, gdzie planowałeś dojść.
Modern Work
Dynamicznie rosnący katalog zaawansowanych specjalizacji najszybciej zaczął tworzyć się w obszarze Modern Work. Dziedzina, w której zgromadzone są najbardziej popularne – a także najszerzej dostępne – rozwiązania, poszła na „pierwszy ogień” zawężania specjalizacji partnerskich.
Nic w tym dziwnego, jeśli w pakietach Microsoft 365 i Office 365 znajdziemy zarówno najbardziej widoczne zestawy narzędzi do obsługi poczty lub dokumentów, jak i ukryte dla użytkowników końcowych obszary zarządzania tożsamością, czy obsługi zabezpieczeń. Obszary productivity, security, communication, a nawet devices to tak pojemna kategoria, że specjalizacja na konkretnych ścieżkach wydaje się naturalna.
Spektakularny rozwój platformy Teams uwydatnia tę wszechstronność – przyzwyczajeni do mówienia o „następcy Skype’a” muszą przecierać oczy ze zdumienia, bo w skład „komunikatora” wchodzą w tej chwili również obszary współdzielenia i współpracy nad dokumentami, urządzeń do transmisji i strumieniowania, setki integracji z zewnętrznym oprogramowaniem, które aktualnie wrosło już w teamsowy krajobraz. Słowem, mówimy o agregowaniu większości narzędzi pracy codziennej. Stąd specjalizacje odnoszące się do platformy Teams, takie jak:

Teamwork Deployment,
Calling for Microsoft Teams,
Meetings and Meeting Rooms for Microsoft Teams.

Dodajmy do tego specjalizację związaną z szeroko pojętym zarządzaniem zmianą, która stała się codziennością ze względu na konieczność wprowadzenia procedur bezpiecznej i zdalnej pracy w skali świata, i do naszego katalogu dodamy również specjalizację Adoption and Change Management.
Te wyróżnienia stały się udziałem specjalistów Integrity Partners – nasi klienci, udzielając nam wymaganych referencji, potwierdzili nasze kompetencje w powyższych obszarach. I w ten sposób zagadnienia cyfrowej transformacji rozpoczęły ścieżkę ekspercką #IntegriTeam, wskazując naszym partnerom właściwy adres dla zapytań związanych z nowoczesną komunikacją w firmie.
Security
Sama nazwa Integrity Partners wskazuje, że nasz profil działalności zakłada partnerstwo technologii – ze szczególnym akcentem położonym na działkę bezpieczeństwa. Stąd naturalną decyzją był wybór kolejnych obszarów specjalizacji, w których wykorzystywać możemy kompetencje zespołów wyspecjalizowanych w zabezpieczaniu infrastruktury klientów. Tytuł zaawansowanych specjalistów w zakresie Threat Protection i Identity and Access Management nie jest niczym szokującym dla klientów współpracujących z nami od dawna, jednak pomaga dokonać właściwego wyboru tym firmom, które poszukują fachowego wsparcia.
Specjalizacje ze świata security to dynamiczny katalog, którego kształt z pewnością nie jest zamknięty na zawsze, podobnie jak ma to miejsce w przypadku coraz nowszych, bardziej skomplikowanych zagrożeń dla bezpieczeństwa organizacji. Do zaawansowanych specjalizacji Integrity Partners może z dumą dołożyć listę zewnętrznych wyróżnień, wynikających z naszej współpracy z zewnętrznymi partnerami, rozpoznawalnymi na skalę światową markami jak CyberArk, Darktrace, Barracuda.
Azure
Stosunkowo najmłodszym, jednak rozwijanym intensywnie przez zespół operacyjny obszarem specjalizacji z pewnością jest dziedzina Azure.
Zgodnie z naszym długim doświadczeniem, ten obszar rozpoczęliśmy rozwijać od weryfikacji naszych umiejętności z dziedziny migracji. Zdobyta specjalizacja Windows & SQL Server Migration to potwierdzenie naszej wiedzy, a jednocześnie pierwszy sprawdzian dokonywany nie tylko przez klientów, ale także przez zewnętrzny zespół audytorów.
Skrupulatnie sprawdzone procedury i umiejętności otwierają przed klientami Integrity Partners drzwi do realizacji złożonych projektów związanych z migracjami infrastruktury serwerowej. Dzieje się to w oparciu o metodykę opracowaną przez Microsoft, popartą codzienną pracą na wyzwaniach faktycznie napotkanych u klientów.
7 specjalizacji
Zdobycie 7 wymienionych wyżej specjalizacji stawia nas w pierwszym rzędzie wśród partnerów Microsoft nie tylko w Polsce, ale i Europie.
Nie jest to z pewnością koniec rozwoju naszych kompetencji, bowiem wciąż pracujemy nad poszerzaniem ich katalogu. Modern Work, Security, Business Applications, Azure – wszystkie te obszary obfitują w nowe możliwości wykorzystania ich dla osiągania biznesowych celów naszych klientów.
Specjalizując się w nich, oznaczamy szlak i likwidujemy przeszkody spod nóg firm i organizacji, których głównym obszarem zainteresowania powinna być realizacja ich celów biznesowych. A przeprawy przez strumienie i przedzieranie się przez zarośla – zostawmy na czas urlopu fanom tego typu atrakcji.

Windows 365 – czyli Windows jako usługa
10.08.2021
Kuba Borkowski

Windows 365 – czyli Windows jako usługa

Największą nowością zapowiedzianą na tegorocznym Microsoft Inspire jest zaprezentowanie nowej usługi Windows 365, która już (od 2 sierpnia 2021) jest dostępna w sprzedaży.
Windows 365 to nic innego jak DaaS – czyli system operacyjny jako usługa. Z tym, że nie tylko OS – tak naprawdę pod spodem kryje się wirtualizacja, którą możecie kojarzyć z Windows Virtual Desktop czy Azure Virtual Desktop – bo właśnie o te usługi jest oparta omawiana nowość.
No to o co dokładnie chodzi?
 
Czyli że jak Office jest w chmurze, to teraz Windows też?

 
Upraszczając – tak. Wspominałem dopiero co o Azure/Windows Virtual Desktop – usługach, dzięki którym można odpalić maszynę wirtualną w Azure, odpowiednio ją skonfigurować (jaka pojemność dysku, RAM, ile procesorów), dobrać system operacyjny (Windows 10 Enterprise przykładowo), a w końcu – zainstalować aplikacje i przekazać do użytku użytkownikowi/użytkownikom.
Różnica polega na tym, że Windows 365 jest mocno uproszczony – wybieramy interesującą nas konfigurację (RAM, procesor, dysk), czy chcemy Windows 10 czy 11 (jak już będzie dostępny), przypisujemy użytkownikowi i… no i tyle.
 
No to jakie są tego korzyści i dla kogo to jest?
Najważniejsza rzecz – wasi użytkownicy dostają kalkę benefitów z Office 365, ale tym razem w kontekście całego systemu operacyjnego.
Uzyskują dostęp do swojego pulpitu z każdego urządzenia (wsparcie dla Windowsów, macOS, iOS, Android czy Linux!), dokładnie w takim stanie w jakim go zostawili (otwarte aplikacje, zakładki etc.), no i w końcu – dostajecie pełną elastyczność w dostosowaniu mocy obliczeniowej!
W tym momencie, w większości organizacji, panuje ok. 3-letni cykl życia urządzeń. W dużej mierze wynika to z ograniczeń właśnie sprzętowych – zaczyna brakować RAMu, trochę przycina itd. Teraz wasz użytkownik musi zacząć korzystać z PowerBI do zaawansowanej analizy i jego PC nie wystarczy? Po prostu podbijacie mu parametry maszyny!
No i w końcu – wszystko jest zcentralizowane. Korzystając z Microsoft Endpoint Managera (Microsoft Intune) wasze chmurowe Windowsy pojawiają się obok fizycznych maszyn i podlegają tym samym politykom, ustawieniom itd.
Mało tego – w końcu można wymusić pełne MFA (uwierzytelnianie wieloskładnikowe) przy logowaniu do systemu!
Od strony bezpieczeństwa ja bym wskazał jeszcze jedną ważną rzecz – ochrona danych. Zobaczcie, że w tym momencie dane idą z urządzeniem – zabezpieczamy je bitlockerem jak i często szeregiem rozwiązań lokalnego DLP, aby przypadkiem nic nigdzie nie uciekło. Korzystając z Windows 365 dane zostają w chmurze i nic nie zostaje na lokalnym dysku!
Ważna rzecz – aplikacje, które działają na Windowsie 7/8.1/10 również będą działać na Windows 365!
Dla kogo najlepiej sprawdzi się powyższe? Ciężko mi jednoznacznie wskazać konkretne działy czy branże, bo wydaje mi się, że każdy może odnaleźć tam coś przydatnego. Ogólnie rozwiązanie jest dla organizacji każdej wielkości, która potrzebuje elastycznego modelu pracy, szczególnie w przypadku posiadania pracowników pierwszej linii czy mocno rozproszonych.
 
Licencjonowanie – czarna magia?
O dziwno nie jest aż tak skomplikowane! Po pierwsze musicie wybrać edycję, które dzielą się tak samo jak Microsoft/Office 365, czyli:
Windows 365 Business lub Windows 365 Enterprise
Co ważne – Windows 365 jest licencjonowany per użytkownik! Nie jest na ten moment wspierany scenariusz współdzielonej stacji.
Pierwsza pozycja, Business, posiada podobne ograniczenie jak jej odpowiednik Microsoft 365, czyli maksymalnie 300 licencji na środowisko (tenant) i jest dedykowana dla małych lub/i średnich firm.
Wasz Windows 365 dostępny jest w wielu specyfikacjach (1/2/4/8 procesorów wirtualnych, od 2 do 32gb RAM i od 64 do 512gb miejsca na dane).
Plany i cennik platformy Windows 365

Nazwa/Opis:
Cena Euro netto miesięcznie:

Windows 365 Business 1 vCPU, 2 GB, 64 GB
21,90 €

Windows 365 Business 1 vCPU, 2 GB, 64 GB (with Windows Hybrid Benefit)
18,20 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 4 GB, 128 GB
31,90 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 4 GB, 128 GB (with Windows Hybrid Benefit)
28,20 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 4 GB, 256 GB
40,10 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 4 GB, 256 GB (with Windows Hybrid Benefit)
36,40 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 4 GB, 64 GB
29,10 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 4 GB, 64 GB (with Windows Hybrid Benefit)
25,50 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 8 GB, 128 GB
41,00 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 8 GB, 128 GB (with Windows Hybrid Benefit)
37,30 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 8 GB, 256 GB
49,20 €

Windows 365 Business 2 vCPU, 8 GB, 256 GB (with Windows Hybrid Benefit)
45,50 €

Windows 365 Business 4 vCPU, 16 GB, 128 GB
63,80 €

Windows 365 Business 4 vCPU, 16 GB, 128 GB (with Windows Hybrid Benefit)
60,10 €

Windows 365 Business 4 vCPU, 16 GB, 256 GB
72,00 €

Windows 365 Business 4 vCPU, 16 GB, 256 GB (with Windows Hybrid Benefit)
68,30 €

Windows 365 Business 4 vCPU, 16 GB, 512 GB
95,60 €

Windows 365 Business 4 vCPU, 16 GB, 512 GB (with Windows Hybrid Benefit)
92,00 €

Windows 365 Business 8 vCPU, 32 GB, 128 GB
115,70 €

Windows 365 Business 8 vCPU, 32 GB, 128 GB (with Windows Hybrid Benefit)
112,00 €

Windows 365 Business 8 vCPU, 32 GB, 256 GB
123,90 €

Windows 365 Business 8 vCPU, 32 GB, 256 GB (with Windows Hybrid Benefit)
120,20 €

Windows 365 Business 8 vCPU, 32 GB, 512 GB
147,50 €

Windows 365 Business 8 vCPU, 32 GB, 512 GB (with Windows Hybrid Benefit)
143,90 €

Windows 365 Enterprise 1 vCPU, 2 GB, 64 GB
18,20 €

Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 4 GB, 128 GB
28,20 €

Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 4 GB, 256 GB
36,40 €

Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 4 GB, 64 GB
25,50 €

Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 8 GB, 128 GB
37,30 €

Windows 365 Enterprise 2 vCPU, 8 GB, 256 GB
45,50 €

Windows 365 Enterprise 4 vCPU, 16 GB, 128 GB
60,10 €

Windows 365 Enterprise 4 vCPU, 16 GB, 256 GB
68,30 €

Windows 365 Enterprise 4 vCPU, 16 GB, 512 GB
92,00 €

Windows 365 Enterprise 8 vCPU, 32 GB, 128 GB
112,00 €

Windows 365 Enterprise 8 vCPU, 32 GB, 256 GB
120,20 €

Windows 365 Enterprise 8 vCPU, 32 GB, 512 GB
143,90 €

WAŻNE! Dla klientów Windows 365 Business jest dostępny tzw. Windows hybrid benefit. Oznacza to, że jeżeli wasi użytkownicy korzystają z fizycznego komputera z licencją oem Windows 10 – możecie wystąpić o zniżkę do cen z cennika (nawet do 16%).
Dla bardziej wymagających bądź po prostu większych organizacji, przygotowano Windows 365 Enterprise. Nie znajdziecie tutaj limitu użytkowników/licencji, ale dostępne specyfikacje na ten moment są identyczne.
Troszkę inaczej wyglądają wymagania (o których za chwilę napiszę), ponieważ wersja Enterprise wymaga Windows 10 E3/E5 (które jest zawarte w licencjach Microsoft 365 E3 / E5 lub jako standalone).
 
Wymagania dla Windows 365
Licencja i Internet – to takie proste!
Po zakupieniu licencji Windows 365 Business lub Enterprise (pamiętajcie o wymogu Windows 10 E3/E5 dla wersji Enterprise) i przypisaniu ich do użytkowników, tak naprawdę niewiele więcej potrzeba.
Od strony użytkownika – wystarczy jakiekolwiek urządzenie z dostępem do internetu (prędkość łącza, która jest w stanie zapewnić streaming video wystarczy!) np. komputer z Windows 10, wasza komórka z Androidem lub iOS, bądź np. mac.
Tak naprawdę urządzenia będą korzystać albo z aplikacji Microsoft Remote Desktop, albo muszą wspierać przeglądarki z obsługą HTML5.
Nie ma wymogu dot. minimalnej ilości licencji.
 
Podsumowanie
Chciałbym po pierwsze przypomnieć o plusach rozwiązania od strony bezpieczeństwa – MFA przy logowaniu do stacji i dane, które nie zostają na pamięci lokalnej. Dodatkowo, jeżeli korzystacie z Microsoft Defender for Endpoint – jest on w pełni wspierany również z Windows 365.
Dane są szyfrowane, połączenie sieciowe również.
Od strony IT dostajecie proste we wdrożeniu narzędzie, które może być centralnie zarządzane z intune/Endpoint Managerem i posiada sporo dodatków do monitorowania (np. Endpoint Analytics dashboard, który pozwala sprawdzić ‘performance’ maszyn i odpowiednio go modyfikować).
Dla użytkowników to przede wszystkim elastyczność – mają dostęp do swoich danych i aplikacji z każdego miejsca i zastają wszystko w takim samym stanie niezależnie skąd i kiedy się łączą!
W przypadku braku miejsca, wolnego działania etc. – kilkoma kliknięciami możemy zwiększyć moc dostępnych maszyn.
Dostępne są wersje próbne Windows 365, ale na ten moment (początek sierpnia, świeżo po starcie usługi) zostały one wstrzymane, z racji ogromnego zainteresowania. Nadal oczywiście można kupić sobie jedną maszynkę na testy np. na miesiąc.
Windows 365 jest kolejnym krokiem w stronę chmury – tym razem dla rzeczy, która jest nam najbliżej, bo systemu operacyjnego. Nie będę ukrywać, że możliwość trzymania jednego i tego samego pulpitu i aplikacji na wielu urządzeniach dla mnie osobiście brzmi bardzo interesująco. Czekam z niecierpliwością na moją kolej do testów i was zachęcam do tego samego!

 
Skontaktuj się z nami, by przetestować Windows 365!
marketing@integritypartners.pl

Gepardy adoptowane przez Integrity Partners
30.07.2021
Integrity Partners

Gepardy adoptowane przez Integrity Partners

Od kilku lat jesteśmy zafascynowani gepardami i ich szybkością. Ma to związek z tempem wzrostu naszej firmy o 33% w skali roku, ale to nie jedyny powód, dla którego postanowiliśmy adoptować gepardy z warszawskiego ZOO.
Gepardy są obecnie gatunkiem zagrożonym. Na świecie żyje około 10 tys. tych wielkich kotów, podczas gdy na początku XX wieku ich populacja wynosiła około 100 tys. Niestety to oznacza, że prawdopodobnie w ciągu kilkunastu lat zabraknie gepardów na naszej planecie. Chcieliśmy dołożyć swoją cegiełkę do ratowania tych szybkich kotów i pomogliśmy gepardom, które żyją najbliżej nas – w warszawskim ZOO.
Dzięki współpracy z Fundacją Panda udało nam się adoptować cztery młode gepardy, które przyszły na świat w 2020 roku. Dzięki naszemu finansowaniu koty mają zapewnione jedzenie, zabawki i inne atrakcje. Jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do rozwoju jednego z najbardziej zagrożonych gatunków na świecie.
Podczas pierwszych oficjalnych odwiedzin naszych gepardów, odsłoniliśmy tablicę sponsorską i odebraliśmy akt adopcji.
[embed]https://youtu.be/mHf1wfQLGbs[/embed]
Każdy może adoptować zwierzę z warszawskiego ogrodu zoologicznego. Wystarczy skontaktować się z Fundacją Panda.
Więcej o Fundacji Panda:
Co roku dzięki środkom pochodzącym  z akcji „adopcji” zwierząt, organizacji imprez, działalności sklepiku z upominkami oraz restauracji TEMBO możemy uatrakcyjniać nasz Ogród, poprawiać warunki ekspozycji zgodnie z zasadami dobrostanu zwierząt. Staramy się, żeby Ogród był miejscem niezwykłym, gdzie chętnie spędza się wolny czas, zdobywając jednocześnie wiedzę ekologiczną.  Fundacja wydaje kwartalnik PANDA, w atrakcyjnej formie przybliżający problematykę ochrony środowiska i roli ogrodów zoologicznych w ochronie gatunków zagrożonych wyginięciem.

Zimperium – ochrona urządzeń mobilnych i aplikacji
28.06.2021
Integrity Partners

Zimperium – ochrona urządzeń mobilnych i aplikacji

Do grona naszych Partnerów dołączyła właśnie firma Zimperium. To światowy lider w dziedzinie bezpieczeństwa urządzeń mobilnych i aplikacji, oferujący ochronę w czasie rzeczywistym w systemach Android, iOS i Chromebook.
Celem firmy jest poprawa bezpieczeństwa mobilnego i właśnie dlatego zespół Zimperium postanowił na nowo opracować podejście do tego ważnego problemu. Wielokrotnie nagradzany i opatentowany silnik Z9 oparty na uczeniu maszynowym, chroni urządzenia mobilne przed atakami urządzeń zewnętrznych, sieci, phishingiem i innych aplikacji.
Dwa kluczowe rozwiązania od Zimperium to:

zIPS, który działa lokalnie na dowolnym urządzeniu mobilnym i wykrywa cyberataki bez połączenia z chmurą
Application Protection Suite (MAPS), kompleksowe rozwiązanie, które pomaga organizacjom chronić swoje aplikacje mobilne od fazy testowej, aż do pracy na urządzeniach użytkowników końcowych.

MAPS składa się z trzech rozwiązań:

zScan, który pomaga organizacjom odkryć i naprawić problemy związane ze zgodnością, prywatnością i bezpieczeństwem;
zShield, który chroni aplikację poprzez modyfikacje kodu i antytampering;
zDefend, SDK osadzony w aplikacjach, aby pomóc w wykrywaniu i obronie przed atakami, podczas gdy aplikacja jest w użyciu.

Zimperium zapewnia jedyne rozwiązania MTD (Mobile Threat Defense), które:

zapewniają ochronę przed atakami rozpoznanych i nierozpoznanych urządzeń, sieci, złośliwych aplikacji i phishingiem;
bazują na systemach Android, iOS i Chromebook;
mogą być zarządzane z każdego systemu chmurowego i on-prem;
posiadają certyfikację FedRAMP “Authority to Operate”;
mogą chronić prywatność bez wysyłania żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Zainteresowany ochroną urządzeń i aplikacji mobilnych? Napisz do nas, by dowiedzieć się więcej.
Zachęcamy również do obejrzenia demonstracyjnych ataków na stronie Zimperium: Chromebook Security for Remote Education, Students, Teachers (zimperium.com)
Opracowanie na podstawie materiałów opublikowanych przez Zimperium Blog.

Zdobyliśmy nagrodę CodeTwo Partner of the Year 2020
26.05.2021
Integrity Partners

Zdobyliśmy nagrodę CodeTwo Partner of the Year 2020

Integrity Partners nie zatrzymują się i do naszego biura spływają kolejne nagrody od naszych Partnerów. Od wielu lat jesteśmy Partnerem CodeTwo, a nasza współpraca przynosi korzyści także naszym Klientom. Dzięki partnerstwu dostarczamy najlepsze usługi związane z Microsoft 365 i Exchange.
Miło nam poinformować, że otrzymaliśmy nagrodę „ CodeTwo Partner of the Year” za 2020 rok. To nie pierwsza i z pewnością nie ostatnia tego typu nagroda dla Integrity Partners.
Po raz kolejny otrzymaliśmy dyplom jako wyraz uznania za działanie na rynku cloud oraz promocję produktów i usług CodeTwo. Nie umknął także fakt posiadania przez Integrity Partners wysokiej jakości usług oraz wykwalifikowanego zespołu IT. Uznano także szybki czasu reakcji na pytania klientów oraz ich pozytywną opinię.

 
CodeTwo oferuje rozwiązania do zarządzania podpisami email w Office 365 i Exchange, migracji poczty do Office 365 i Exchange oraz tworzenia kopii zapasowych. Ponad 90 000 firm ze 150 krajów świata korzysta z narzędzi CodeTwo. 
Najważniejsze produkty CodeTwo to: 

Podpisy i noty prawne w Office 365 dla całej organizacji 
Podpisy email, noty prawne, kontrola załączników, autorespondery, DLP i znacznie więcej dla Exchange 
Migracja skrzynek pocztowych do Exchange i Office 365 
Synchronizacja folderów Exchange
Synchronizacja Outlooka między dwoma komputerami PC 
Kopie zapasowe i odzyskiwanie danych dla skrzynek pocztowych Office 365, SharePoint Online oraz OneDrive for Business 
Backup i przywracanie skrzynek pocztowych Exchange, folderów publicznych i SharePoint 

 W Integrity Partners oferujemy najlepsze rozwiązania Partnerów, z którymi współpracujemy już od wielu lat. Na podstawie 
Chcesz poznać możliwości CodeTwo? Skontaktuj się z nami! 
Więcej na temat CodeTwo znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej partnera.

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację. View more
Rozumiem